Alla inlägg under september 2008

Av Hanna Nilsson - 19 september 2008 12:25

Nu jäklarns ska ni få höra! JAG ÄR PÅ SJÄTTE PLATS. Hurra för mig :) Jag är så duktig.

Av Hanna Nilsson - 19 september 2008 12:19

Nu har vi den här himla lektion där jag inte vet vad jag ska göra. Vi har haft flera lektioner och jag har bara fått ihop några rader med bra fakta. Det här är inte bra.


Stan efter skolan idag, blir att fönstershoppa eftersom att jag inte får min lön förrän på torsdag! Då kan ni skriva upp att jag ska köpa mig nya kläder.

Ikväll är det nå grejs på folkan i Munksund, jag vill verkligen dig! Men nä, då har jag bowling imorrn så jag kan inte fara dit. Hur kul tror ni det är? Alla ska dit! Alla utom jag känns det som. Jaja, jag får ta igen det nån annan helg :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 18 september 2008 17:26

Hur är nu det här? Idag på våran lektion började våran lärare prata om vad som är modernt nu för tiden och så, då sa hon att man ska ha hög midja på jeansen och att dom ska vara stuprörs, man fick inte ha låg midja och utsvängda jeans. Jag har då hört att man ska ha utsvängda jeans, eller har jag kanske bara hört det i nån dröm? Iofs så är jag inte så värst brydd om vad man ska ha på sig, jag följer ändå inte modet. Jag har på mig det jag tycker om att ha och jag tänker absolut inte ta på mig något som jag inte trivs i!


Ikväll är det bowling, jag vet verkligen inte om jag ska vara med eller inte. Känner att jag måste träna inför helgen men samtidigt vill jag inte bli mer sjuk än vad jag redan är. Jag har ett svårt val framför mig.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 18 september 2008 17:15

I tried to be perfect
But nothing was worth it
I don’t believe it makes me real
I’d thought it’d be easy
But no on believes me
I meant all the things that I said

If you believe it’s in my soul
I’d say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I’m better off on my own

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don’t know how it got so bad
Sometimes it’s so crazy that nothing could save me
But it’s the only thing that I have

If you believe it’s in my soul
I’d say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I’m better off on my own

(On my own!)

I tried to be perfect
It just wasn’t worth it
Nothing could ever be so wrong
It’s hard to believe me
It never gets easy
I guess I knew that all along

If you believe it’s in my soul
I’d say all the words that I know
Just to see if it would show
That I'm trying to let you know
That I’m better off on my own



Av Hanna Nilsson - 18 september 2008 14:41

Åh, nu vill Linnea att jag ska skriva om henne också! Tyvärr kan jag ju inte det. Jag ska klura ut något bra, sen ska jag skriva om alla som vill vara med i min superbraiga blogg :)

Av Hanna Nilsson - 18 september 2008 14:40

Jag vet inte vad jag ska skriva om! Tur att jag har en sån smart vän vid namn Nette som kom på att jag kan skriva om bananer. Och ja, det kan jag göra! Jag gillar bananer, det är det bästa som finns. Jag gillar både vanliga bananer och banana sticks! För er som inte vet vad banana sticks är så är det godis, jättegott! Okej, det här kanske blev ett väldigt oseriöst inlägg, jag erkänner.. Men va tusan, har man inget att skriva om så får man skriva oseriöst.


Av Hanna Nilsson - 18 september 2008 10:38

Alla vill att jag ska skriva om dom. Nu fick jag höra av Frida men Hanna, du skriver ju aldrig om mig i din blogg. Och nej, det gör jag inte. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva. Den dagen jag kommer på vad jag kan skriva om folk ska jag skriva ett jättelångt inlägg, jag lovar!!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 18 september 2008 10:24

Nu har jag just haft ett slutprov på tabbar. Det gick faktiskt bra, jag tycker det är kul med sånt. Är jag knasig som tycker det?


Idag är iaf den stora dagen, jag har klackisskor & en lite längre tröja. Det är inte jag kan jag då säga er! Helst skulle jag vilja ha jeans och en tshirt. Då Emma kom imorse fick hon värsta chocken då jag gick ut till bilen, kanske beror på att hon nästan aldrig har sett mig i såna här kläder. Jag tycker det är stort av mig att ha det på skolan. Det kanske bli en livsstil, men då måste jag först till stan och inhandla nå nytt.


Nu ska jag fortsätta att ha lektion med Myran.


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards