Alla inlägg den 8 september 2008

Av Hanna Nilsson - 8 september 2008 19:07

Satt och läste min lillasysters julia-tidning. I den tidningen finns det vissa sidor där man kan fråga olika personer om olika saker. Allt från killar till musik, ja ni fattar. Då var det en tjej som hade skrivit om mens, hon tyckte det var jättepinsamt och så att ha det. Men hallå? Alla tjejer får det! Det är väl inget att skämmas över! Eller är det det? Jag skäms då i alla fall inte över det. Visst är det rätt jobbigt att ha det, och med tanke på min jäkla mensvärk så blir allt ännu jobbigare. Man måste helt enkelt lära sig att leva med det, det är ju inte precis nånting som går att ta bort. Tänk om ni inte hade haft det, då hade ni aldrig kunnat få barn! Jag menar, vem vill inte ha barn? Det är nog en dröm som alla har.


Sluta skämmas, njut av att vara tjej!

Av Hanna Nilsson - 8 september 2008 18:55

Efter allt tjat om att jag skulle vilja bli rik på min blogg har jag äntligen hittat en sida där man kan kolla vad sin blogg är värd! Tror ni att sidan funkar att kolla på då? Nä skulle inte tro det. Jäkligt kul! Hittade sidan idag på en lektion vi hade och jag riktigt längtade hem efter att få kolla vad min blogg var värd, men då har ju sidan tuppjuck! Hur kul var det? Det är bara hoppas att den funkar imorron för då jäklar ska jag veta vad min blogg är värd! Hoppas den är värd flera miljoner (man får drömma).


Och för ni som också vill kolla vad eran blogg är värd, klicka här!

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 8 september 2008 18:44

Eftersom att datorn, eller är det kanske internet, är så segt så blir det inga bilder från helgens klassfest. Dom kanske kommer vid något senare tillfälle.

I alla fall, helgen var trevlig :) Det finns inte så mycket att berätta om den egentligen, ni får väl fråga om ni vill veta nåt!


Idag är det bowling som gäller, kval!

Ovido - Quiz & Flashcards