Alla inlägg den 10 september 2008

Av Hanna Nilsson - 10 september 2008 21:55

Innan jag går och lägger mig måste jag bara säga tack till alla mina trogna läsare :) Jag uppskattar verkligen det. Det enda som saknas är kommentarerna. Kom igen nu, jag vet att ni kan bättre! Kommenterar ni så kommenterar jag, okej?!


Jag känner att min blogg börjar få allt mer läsare, för ett tag sen hade jag bara kring 20 läsare per dag och nu har jag helt plötsligt kring 40 :) So keep on going! 

Av Hanna Nilsson - 10 september 2008 21:43

Har alla här varit inne på snyggast.se? Alla som inte har borde gå in där och sen klickar ni på tjejer och längst till höger kommer det en spalt där det står top 20. Då ni har klickat där kan ni ju kolla på alla bilder och sen skriva till mig vad ni ycker om dom! Ingen kan ju tycka att dom är särskilt vackra. Vem vill lägga ut en bild på sig själv där man ser halva brösten? Och inte nog med det, brösten är ju gigantiska! Är tjejerna på snyggast idealtjejer? Nä skulle inte tro det. Jag skulle iaf inte vilja se ut som nån av dom! Jag tycker bara det är löjligt att lägga ut sig själv på en sån sida. Det enda dom vill ha är ju bekräftelse och uppmärksamhet. Har dom dåligt självförtroende eller? Okej, nu kanske jag inte ska sitta här och skriva om det, tänk om det är nån som är på top 20 och läser det här inlägget? Inte för att det spelar någon roll eftersom att det här är typ den enda saken jag står för, och jag menar det verkligen!! En till sak jag stör mig på på den sidan är alla snygga killar som lägger ut bilder på sig själv, och ja nog är dom snygga nog, men sen är det nån desperat jäkel som inte alls är lika snygg och som inte har nåt liv som sitter på snyggast och tar bilder på snygga för att dom ska verka snygga själv! Jag menar, hallå? Stå för den ni är. Det är en sak jag är dålig på, jag måste lära mig det..


Sen finns det ju även andra kategorier på den sidan, till exempel kul :). Jag och Emma satt och skrattade åt alla tjejer då vi såg den kategorin och snabbt som sjutton klickade vi fram den eftersom att vi insåg att det skulle vara mycket roligare än att kolla på tjejer med stora bröst. Och herregud vad roliga bilder det finns alltså!!! Kolla bara på den som är här nere, det är typ äkta Hanna och Emma humor. Skratta om ni vill, men vi tycker i alla fall att det var kul =)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 10 september 2008 19:03

Idol är i Karlstad ikväll......

Av Hanna Nilsson - 10 september 2008 18:54

Nu ska jag och Emma ut i det vackra vädret på en lugn och skön cykeltur :) Jag gillar att cykla, det är så himla fridfullt och man hinner se så mycket, nog för att det inte finns så mycket att se här i lilla Älvsbyn, men man kanske ser något nytt träd eller något i den stilen.. Det är bara hoppas.


Var det någon som var rädd för att jorden kanske skulle gå under idag? Det var då jag! Har gått och gruvat mig hela dagen och tänkt att snart händer det, men det har inte hänt än :) VI ÖVERLEVDE!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 10 september 2008 18:28

Eller nån som hon? Det är dom som gör idol!



Av Hanna Nilsson - 10 september 2008 18:20

Ikväll är det idol, från Luleå! Det betyder att klockan 20.00 är jag och Emma bänkade framför tvn :) Ingen kan nå oss mellan 20.00-21.00 Okej, nu skojade jag, ni kan visst nå oss. Hör av er, jag gillar att få sms. Det är nog bland det roligaste som finns, eller det beror ju iofs på vad det står. Ni kan ju komma på ett finurligt sms och så skickar ni det till mig..


Hon säger ju att hon ska komma tillbaka, jag hoppas att hon gör det idag! Känner mig taggad på att skratta idag alltså :)  


Av Hanna Nilsson - 10 september 2008 18:11

Jag blev utmanad av min moster så det är väl bäst att gör det här då :)


1. Jag är en person som för det mesta inte kan stå för det jag säger och gör.. Jag kan säga saker på sms och msn men inte stå för det i verkligeheten.



2. Jag är jättedålig på att säga förlåt då det verkligen behövs. Jag kan säga förlåt om jag gör något på skoj, men aldrig så där på ett djupt sätt.



3. Jag har inte så många kompisar, fast jag får skylla mig själv. Dom kompisar jag har är obeskrivliga och jag gillar dom enormt mycket :)



4. Jag bestämmer mig oftast för saker. Som att jag tex ska börja röra på mig och bli smal, fast mina löften håller i ungefär en dag eller två.


5. Jag lovar mig själv varje dag att sluta slösa pengar och börja spara till min kommande utlandsresa. Det skiter sig varje dag..





De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar: Linnea, FridaEmma.

Ovido - Quiz & Flashcards