Alla inlägg den 2 september 2008

Av Hanna Nilsson - 2 september 2008 15:05

Men kul dag, Emma har inte gjort något som är speciellt kul idag heller.. Vad har hänt med hon?


Dagen blev ju inte roligare av att jag fick ett sms idag där det stod att bowlingträningen är inställd pga nå grejs i hallen. Hur kul kändes det? Inte kul alls. Jag som var taggad på att träna. Nåja, då får jag mer tid till att göra andra saker, ska till exempel till farmor och boka en Stockholmsresa som jag och hon ska göra. Sen så kanske jag far till moster och dricker champangete med honung i! Det känns som att det var ett tag sen jag var hos hon, jag börjar sakna Linkan.. Han är nu tamejsjutton ett gulligt litet underverk :) Fast det är ju iofs inte så konstigt, han är ju släkt med en sån snygging som mig ;) Ja, man får ljuga! Eller i alla fall om såna saker som man vill ska vara sanna, eller får man ens ljuga om det? Jag har då lärt mig att det är fult att ljuga det är det ju också, men ibland måste man ju för att klara vardagen.


/ Hanna.



Av Hanna Nilsson - 2 september 2008 10:36

Förlåt för inlägget om Emma! Jag menade inte att det är något fel med att sova med sin mamma, men det skulle aldrig falla mig in, kanske mest beror på att jag inte gillar att sova med nån..

Så, förlåt!!




Av Hanna Nilsson - 2 september 2008 10:32

Nu sitter vi på skolan och har administration, eller egentligen info och layout! Då säger Emma, fan vad tur att du inte skrev att jag kickade farsan. Sen bara, JAG SKA SOVA MED HON INATT IGEN! Så nu för alla intresserade, inatt sover Emma med sin mamma :)


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards