Alla inlägg den 14 september 2008

Av Hanna Nilsson - 14 september 2008 18:21

Kollade på min omröstning idag, och 30.8 procent tycker att min blogg kan bli bättre. Då undrar jag, på vilket sätt kan den bli bättre? Bättre innehåll eller vad? Snälla kommentera och säg vad ni tycker så ska jag försöka göra den bättre :)

Av Hanna Nilsson - 14 september 2008 18:17

Jag har gjort något dumt, jag har bowlat! Det var det dummaste jag har gjort på länge.. Nu känner jag mig mer hängig än vad jag gjorde innan. Det här bådar inte gott alltså! Hoppas bara att jag är frisk till imorrn, vill inte missa så mycket i skolan eftersom att jag snart ska vara ledig i två veckor. Nåja, det är bara ta sig en alvedon, koka te och lägga sig i soffan :)


Nu är det One Tree Hill som gäller!

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 14 september 2008 13:40

Jag vill inte vara sjuk, jag vill bowla! Okej, min sjukdom kommer inte att hindra mig från att bowla, det kan ni ju då skriva upp.


Just nu liggar jag i soffan och ser Vem kan slå Filip och Fredrik? Det är rätt kul. Jag mår skönt, jag har inte klätt på mig eller nånting, har pyjams än :) har inte gjort nå idag, bara legat i soffan. Fy vilken skön dag det här är! Så här skulle alla dagar vara.

Jag längtar inte till imorgon, vi har sovmorgon till 10.30 men vi måste ändå åka med 7.48 bussen... Hur kul tror ni det är? Tror ni att jag är nå sugen på att flytta till piteå? Svaret blir ja! Jag skulle nog kunna göra vad som helst för att få flytta. Okej, kanske inte allt! Nog för att det är jätteskönt att bo hemma, man får maten serverad och man slipper städa, ja, jag städar mitt rum men inget mer! Det kanske ändå blir så att jag stannar hemma ett tag till :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 14 september 2008 11:50

Kom igen nu, läs min blogg! Jag vill ju vara med på listan populäraste bloggarna, jag nöjer mig inte med att vara på 18e plats på mest aktiva bloggarna!

Jag hejar på er :)

Av Hanna Nilsson - 14 september 2008 11:42

Nu då jag tänker efter så finns det mer sanningar att berätta, fast jag har inte tänkt göra det nu. Ni får fråga om ni vill veta något om mig. Iofs, det kanske inte finns så mycket att veta, men är det nåt så är det bara fråga :)


Nu lyssnar på I kissed a girl , kanske inte världens bästa låt! Men man blir som på något sätt glad av den.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 14 september 2008 11:32

Då jag vaknade i natt, eller klockan var typ 8.00 men ändå, så hade jag 5 sms! Notera, 5 sms. På alla stod det Hej, hur mår du? :) Då man får såna sms inser man att man ändå har kompisar som bryr sig. Jag blev iaf jätteglad av alla som där smsen!


Nu sitter jag och kollar på Andreas Larsson, jag tycker lite synd om han! Han sjunger ju jättebra.


Av Hanna Nilsson - 14 september 2008 10:58

Idag vaknade jag tidigt, jag som hade planerat att sova jättelänge idag. Men icke sa Nicke. Kanske beror på att jag är jätteförkyld, det var nog därför jag vaknade.. Men bowla ikväll det kan jag, så förkyld är jag då inte ;)


Nu ska jag göra mig en god frukost och sen ska jag lägga mig i soffan och vänta tills bowlingen börjar :) Självklart ska jag hinna med att blogga lite också ;)


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards