Alla inlägg den 6 september 2008

Av Hanna Nilsson - 6 september 2008 14:39

Nu far jag till Piteå! Ni får veta mer om helgen på måndag.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 6 september 2008 12:04

Det hade varit kul om man kunde göra sin egen blogg här. Ni vet som man kan göra på blogg.se. Hade man kunnat göra det hade nog min blogg sett ut så här:


Av Hanna Nilsson - 6 september 2008 11:03

Vaknade nyss i ett rum som ser ut som att det har varit tredje världskriget i! Jag måste ta itu med det. Blir storstädning idag, plocka undan alla kläder och allt bråte, dammsuga, dammtorka och om jag hinner så ska jag skura. Det är verkligen inte kul att städa men det måste ju göras..


Senare idag far jag och Emma till Piteå. Idag är det nämligen den stora dagen, KLASSFEST! Det kommer bli grymt kul. Först ska tjejerna i klassen köpa mat och gå till mormor och äta den, sen kommer allt annat folk och sen så lär vi nog gå ut på stan och se om det är nå folk där :) Och moster, mamma & pappa jag kommer sköta mig, jag lovar! Ni kan ju slå en pling senare ikväll och höra hur jag mår! Det skulle uppskattas.


Nä, nu är det bara att ta tag i tredje världskriget och få det till fred :)

/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards