Alla inlägg under september 2008

Av Hanna Nilsson - 13 september 2008 18:53

Okej, ett till orkar jag med!


Såg just att på mest aktiva bloggare att jag är på plats nummer 19! Det kan väl inte stämma, så aktiv är jag väl ändå inte? (a) Skämt åsido, jag är rätt aktiv, jag känner mig stolt som är på plats 19 :) Keep on going girl!!

Av Hanna Nilsson - 13 september 2008 18:49

Gud vad jag känner min inaktiv! Jag har inte skrivit något inlägg sen igår. Eller då kanske man inte är inaktiv? Eller? Jag har ju faktiskt en andledning till varför jag inte har skrivit, jag var ju nämligen i Piteå igår.


Drog på mig värsta förkylningen så idag blir det soffliggande som gäller, måste ju vara friskt till imorgon då det är bowling. Känner mig verkligen hängig just nu! Ont i halsen, snorig och så har jag ont i hela kroppen. Det här känns inge bra..


Jag kommer vara inaktiv i mitt bloggande idag också men det är bara därför att jag orkar verkligen inte sitta framför datorn. Far på byn och hyr en film, kokar te och lägger mig i soffan och myser istället :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 12:46

Nu blev jag glad, Emma har kommenterat min blogg!!!!! Det är nog det bästa som har hänt idag :)


Nette skrev nyss att min blogg är fan bra! Nu blev jag glad igen. Jag kanske kan bli nya blondinbella? Eller kan jag det? Jag ska i alla fall förska :D Så från och med nu är mitt nya namn, blondinhanna! Ooooh, bra fantasi jag har alltså. Nä skulle inte tro det, jag kanske måste komma på ett annat namn? Men vad? Förslag motages gärna! Eller jag vet inte, jag kanske trivs bästa som Hanna Nilsson. Vad tycker ni, Hanna Nilsson eller blondinhanna? Själv röstar jag på Hanna Nilsson. Jag trivs bäst så :) Varför ändra sig då?


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 12:38

Emma och Nette läser min blogg!

är dom kanske två av mina unika besökare? ;) Man kan ju hoppas!

Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 12:27

Och som alltid så sitter vi i datasalen. Nu har vi turism, vi ska skriva saker som man kan göra och saker som man kan besöka då man är i en viss stad. Jag fick Stockholm stad! Hur bra är inte det? Det finns ju massor att göra och se i Stockholm. Det här låter jättelätt, eller hur? Men nu är ju inte fallet så. Jag vet absolut inte vad jag ska skriva!! Man ska skriva om saker som man vill göra och som man tycker är kul att göra, jag tycker det är kul att bowla! Men hur många är det som far till Stockholm för att bowla? Typ ingen!


Jag får skriva om vad jag ska göra då jag far till Stockholm, jag och min farmor ska nämligen dit den 14 november :)

Nu ska jag fortsätta att skriva och söka på saker man kan göra.


/ Hanna.


Är det förresten nån som vet roliga saker att göra i Stockholm kan ni ju kommentera och skriva dom sakerna :) Förutom nu att shoppa & sånt, för det vet jag redan!


Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 08:57

Är det någon som fattar det här med bloggkoll? Inte då jag iaf!
Linnea, jag behöver din hjälp!!!!!!

Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 08:27

Tur att min fantasi är bra, eller tur att jag överhuvudtaget kommer på något att skriva om! Jag ska skriva ett brev till en författare som har skrivit en bok som vi har läst på svenskan och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.. Det här är allt jag har skrivit :


Hej Christina 

Jag har nyss läst din bok Ingen behöver veta. Jag tycker att den boken var väldigt bra och den fick mig verkligen att tänka på det här, kan killar verkligen bli våldtagna? Det är en tanke som jag aldrig har tänkt på. Är det så att killar kan våldtas så tror jag inte att det är lika vanligt som det är att tjejer våldtas. Jag tycker att det var bra att du skrev en bok där en kille våldtas eftersom att det inte är så många författare som skriver om det.

Jag älskar att läsa böcker där man får sig en tankeställare på saker som man kanske aldrig förr har tänkt på och jag kan säga att din bok fick mig verkligen att tänka på saker som jag aldrig förr har tänkt på.


Är det ingen som har läst den här boken som kan ge mig lite hjälp? =)

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 08:22

Nu sitter jag i en datasal på skolan och lyssnar på Anna Bergendahl, kan man bli bättre än hon? Nä skulle inte tro det! Hon är bara 16 år och har en röst som är obeskrivlig.. Hon är nästan på min nivå, ja, man får drömma! Jag hoppas att hon vinner idol, det är hon absolut värd :)


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards