Alla inlägg den 24 september 2008

Av Hanna Nilsson - 24 september 2008 21:27

Jag vill också ha nån att gulligulla med så här på hösten. Alla är så kära! Förutom jag. Egentligen vill jag inte vara kär, jag trivs att leva som singel. Jag tycker att det är mycket roligare. Men nog saknar man ibland nån att gulla med. Jag erkänner.


Imorgon är det tjejkväll i Piteå, jag och Emma ska dit. Gratis buss, toppen! Känns bara lite segt att komma hem typ kvart över elva och så ska man upp kring sex bara för att bussjäkeln till skolan går kvart i sju! Ibland känner jag bara för att göra nå brutalt, flytta till Piteå... Om jag ändå bara fick för mina föräldrar.

Nu väntar sängen och en film :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 24 september 2008 21:15

Jag säger då det, jag hoppas verkligen att han vinner! Det är han värd, killen är ju grym på att sjunga och dessutom är han bara 16 år. Han har ju hela livet på sig om man jamför med dom som är 25. Lyssna bara och njut!!


Ovido - Quiz & Flashcards