Alla inlägg den 15 september 2008

Av Hanna Nilsson - 15 september 2008 21:43

Ska jag vara med mina kompisar i helgen eller ska jag spela bowlingmatch? Jag vet verkligen inte hur jag ska göra... Det suger.

Av Hanna Nilsson - 15 september 2008 18:04

Till alla er som aldrig har ätit gino:


Ta alla frukter som ni tycker om och skär dom

Strö sedan på kokos och riven vit choklad

Sätt ugnen på 225 grader

Stoppa in ginon i ugnen och ta ut den då chokladen har smält och kokosen börjat få lite färg


Servera med glass eller vad ni då vill ha :)

Av Hanna Nilsson - 15 september 2008 17:39

Hade tänkt försöka att få ihop ett bra inlägg den här gången, men som alltid misslyckas jag. Jag vet inte vad jag ska skriva om.


Nu har jag fått ett förslag, jag ska blogga om min vän Nette!

Nette är en väldigt snäll flicka, och jag gillar hon. Vi har inte känt varann så länge men det gör inget, hon är snäll ändå. Tyvärr så vet jag inte vad jag mer ska skriva. Eller jo, hon har väldigt fint hår och jag är lite avundsjuk på det, jag måste erkänna. Nu vet jag då verkligen inte.. Jag för nöja mig med det här!


Det får komma ett seriösare inlägg senare :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 15 september 2008 13:09

Hösten är här och jag tänkte att den skulle få finnas på min blogg också :) Kanske inte så snyggt men jag får leta nån finare då jag kommer hem, hinner tyvärr inte nu!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 15 september 2008 13:00

Vad ska jag skriva för kul då? Emma tycker att jag ska skriva nå kul i min blogg! Men vad är det som är kul då? Ska jag börja skriva skämt och sånt? Nä, skulle inte tro det. Eller varför inte? Det kanske kan bli en hit!! Ännu ett nytt smeknamn, hanna the clown! Okej, det kanske inte var så kul. Jag är nog helt enkelt inte en rolig person.


Jag hade ju en plan, jag skulle ju börja blogga om min kompis Emma! Men den planen gick inge vidare bra. Jag tycker inte att hon har gjort nå kul. Eller jo, det är klart hon har! Men nu är det ju så att jag har ett bra men kort minne. Och det betyder ju att jag inte kommer ihåg om hon gör något kul. Jag får helt enkelt börja gå med ett anteckningsblock hela dagarna och skriva upp allt så kanske det här till slut blir en bra blogg.


Nu säger Emma att jag borde ha en roligare bakgrund, jag kanske ändrar min bakgrund! Allt för hon.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 15 september 2008 12:51

Åååååå, jag är på 14 plats!!!!! :D

Och nej, jag kan inte tacka er, det är pga mig som jag är på den platsen..

Av Hanna Nilsson - 15 september 2008 12:28

Turism, åter igen! Det är tråkigt, jag förstår inget. Jag har inte kommit någon vart och vi har haft typ...5 lektioner? Det känns som att det här inte kommer att bli nå bra. Vad ska jag ta mig till? Jag måste nog ta till mina super knep, vilka dom då är! Jag får klura på det här, måste nog ta hjälp av min kära :)


Jag har dålig fantasi så nu skriver jag inget mer! Skriver sen då min fantasi börjar flöda..


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards