Alla inlägg den 11 september 2008

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 21:41

Bowlingmatchen blev inställd pga att luleå inte hade några spelare, 5 stycken var på älgjakt och 3 var sjuka ;o


Inte nu för att det gjorde nåt för då kan jag vara i Piteå i helgen istället ;)

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 19:31

Det är såna som hon som gör det värt att titta på idol!



Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 19:28

Ååå, min blogg börjar få dunder mycket besökare :) Tack alla ni som besöker min blogg!! Ni är guldvärda.

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 18:23

Jag nämns inte skippa bowlingen, jag skippar hellre IDOL!

Så nu vet ni det gott folk, inget IDOL för min del ikväll utan det blir som vanligt bowling. Men jag älskar det :)

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 18:09

Det blev ingen hemsida gjord idag eftersom att jag inte hittade det jag sökte på word. Det var synd, jag var taggad på att göra en egen hemsida idag. Kanske måste byta till pappas dator och se om jag hittar det jag söker där!!

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 17:52

Jag har lärt mig att göra en egen hemsida idag på våran lektion näthandel så nu jäklarns ska här byggas en egen hemsida :) det enda jag inte vet är hur man lägger ut själva sidan på internet, men det får jag väl lära mig nån gång i framtiden.


Då jag har blivit så pass bra så kanske jag tillslut kan göra min egen blogg, ni vet som blondinbella och dom här! Fast först och främst måste jag lära mig photoshop. Det är tur att jag får lära mig det på skolan :)

Nu ska jag fortsätta konstruera min hemsida, bild på den kanske kommer vid ett senare tillfälle!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 17:25

Är det sånt här man ska ha på sig i höst? Visst, det ser skönt ut och är snyggt. Men det klär mig verkligen inte! Eller jo det gör det, men jag trivs inte i det! Allt klär en skönhet ;) Helst av allt skulle jag vilja ha en oversize t-shirt och ett par leggings, men jag hittar tamejtusan ingen jag vill ha. Och så är det ju det här med skor, min fötter är typ knasiga så jag kan inte ha vilka skor som helst för då får jag skavsår och ont i dom, vad ska jag ha för skor? Jag menar, hur snyggt är det med "vanliga" skor till det? Jag måste spåna i det här, jag vill också vara modern och inte bara ha jeans och en t-shirt på mig...


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 12:58

Det stämmer verkligen, rubriken har betydelse! Satt nyss och kollade på alla dagens inlägg och ja, man läser bara inläggen som har en inbjudande rubrik! Så alla ni som vill att jag ska läsa eller att nån överhuvudtaget ska läsa, TÄNK PÅ RUBRIKEN! Den gör hela inlägget :)

Ovido - Quiz & Flashcards