Alla inlägg den 3 september 2008

Av Hanna Nilsson - 3 september 2008 18:26

Det var då svårt att få nån att hyra någon lokal till i helgen! Ingen vill, hur kan det komma sig? Det är ju inte så att vi ska riva hela stället. Jaja.


Emma har inte gjort nå speciellt kul idag. Vad har hänt?


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 3 september 2008 07:17

Aaaaah vi har idrott idag, jag hittar inte mina shorts!!!!!!!!

Av Hanna Nilsson - 3 september 2008 07:14

Jusja, tur att jag har Linnea!

Igår på engelskalektionen skulle vi läsa nånting eller var det skriva? Jag tror det var skriva.. Och så stod det : Write about a pet you would like to have or a pet you have. Jag menar , dom flesta vet ju att det betyder : Skriv om ett djur som du vill ha eller som du har. Men inte min kära vän Emma, så här blev hennes kommentar:

Hanna, vad är ett pet? Är det en hund eller?

Nej Emma, pet betyder djur!

HAHAHA, jaha!


Och sen blev det en massa asgarv.

Ovido - Quiz & Flashcards