Alla inlägg den 16 september 2008

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 21:28

Den var verkligen kul den där sidan, och ja , den heter nybloggat.se :)

Då man kollar på den så inser man hur jäkla många det är som bloggar egentligen, det är nog inget man tänker på. Det kanske är fler än jag som har ett mål med sitt bloggande. Jag hoppas iaf att jag vinner över alla, som vanligt, man får drömma.

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 21:25

Kollade på mina referenser till min blogg. Där kan man kolla hur folk har hittat till min sida och så vidare, ni har säkert redan kollat där. Då såg jag en sida, nybloggat.se tror jag den hette. Gick in och kollade på den sidan och där kan man se alla som nyss har skrivit ett inlägg i sin blogg, rätt kul tycker jag :) Ni kan ju själva gå in och kolla.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 21:19

Jag har gjort det igen, jag har bowlat fastän jag inte borde ha gjort det! Nu känns min näsa ännu mer täppt än innan, och halsen har börjat göra lite småont. Är det jag som kröjmar? Nä, skulle inte tro det. Ni ska bara veta hur det låter då jag pratar, och andas, det kan jag knappt! Iaf inte med näsan. Ska jag trotsa min förkylning imorrn och vara med på idrotten? Vi har uteidrott, tennis. Det återstår att se om jag orkar vara med. Jag har faktiskt hellre idrott förkyld än teori! Det lutar starkt åt att jag är med på idrotten.


Nu funderar jag på att inta sängen så att jag kanske är lite friskare imorrn! Vill ju inte att det ska bli som idag, försovning.

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 17:15

Det här är vårat nya kök, kanske inte ser så fint ut nu! Pappa som håller på att sätta dit handtagen. Jag kan ta en finare bild då allt är riktigt klart :) Här är iaf en liten försmak :)

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 17:02

Jag brukar inte planera vad jag ska ha för kläder och så, jag tar det jag känner för på morgonen. Men nu har jag faktiskt planerat. På torsdag ska jag ha en lite längre röd tröja, leggings och en svart kofta på. Det enda jag inte vet är vad jag ska ha för skor! Jag kan ju inte ha min gympadojjor, jag kan inte ha mina lacoste och jag kan inte ha ballerinaskor för då får jag alldeles för ont i fötterna. Sen hade jag tänkt att jag kanske kunde ha mina converse, men nä! Då kom jag ju på, jag har ju bara lila och gula, så då barkade det. Jag har ett par skor kvar, mina stövlar, alltså svarta stövlar med klack. Kan jag ha dom på torsdag eller är det för tidigt att börja med det nu? Mamma tycker att det inte är för tidigt men Emma tycker att det är lite för tidigt själv har jag då ingen aning. Är det för tidigt eller inte? Hjälp tack.

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 16:23

Som jag har väntat på den här dagen! Vi har gjort om i vårat kök. Och inte har vi haft några handtag på luckorna och lådorna, men nu har vi det äntligen. Varje gång man skulle öppna en låda eller en lucka så var man tvungen lirka upp den, ni vet? Nu behöver man inte göra det längre!!!!

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 15:34

Idag är det täppt, det går knappt att andas genom näsan! Snyter jag mig så kommer det tillbaka efter fem sekunder och tar jag nässpray så hjälper det bara ett tag. Vad ska jag ta mig till? Jag vill ju inte precis låta som nån som inte kan prata då jag pratar. Det låter som att alla ord flyter ihop. Hur kul är det? Och äta kan jag då heller knappt göra, eller det är jobbigt som tusan att äta. Jag får klura ut nån bra kureringsmetod :)


Ikväll är det bowling och jag känner mig inte taggad, kanske mest beror på att det gick jättedåligt igår och för att jag känner mig lite hängig idag. Tror ändå jag ska dra mig till hallen och kolla, får se om jag spelar nån serie :) Jag kan ju inte bryta mitt mönster, jag måste bowla måndag, tisdag, torsdag & söndag ;)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 12:33

Datorkunskap, vad gör vi ens på den? Jag kommer inte ens ihåg det. Har man bra minne eller har man? Jag har iaf för mig att den här lektionen brukar vara rätt kul.


Hur kul är det är? Kenza har 7140 prenumeranter och jag har 2! Är inte det orättvist? Jag tycker iaf att det är det. Kan inte alla som läser gå in på bloggkoll.se och bli min prenumerant?? Det skulle vara jättesnällt.


Nu sitter Emma här bredvid och tjatar om att jag ska skriva om henne. Men vad ska jag skriva? Att hon är typ Sveriges bästa eller? Nä det ska jag inte, för då ljuger jag.. Jag skriver inget! Det blir bäst så för både mig och Emma :)


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards