Alla inlägg den 9 september 2008

Av Hanna Nilsson - 9 september 2008 20:36

Hur kan det komma sig? Jag tyckte inte alls att det var kul att bowla idag, hur kunde jag inte göra det? Jag som älskar att bowla i vanliga fall. Kanske berodde på att jag var trött (steg upp 6 imorse) och att allt gick dåligt. Nåja, man kan ju inte spela bra varje gång. Får nöja mig med att jag kvalade in till division 1matchen som är på lördag, så alla som är i Älvsbyn på lördag kan ta sig en titt förbi bowlinghallen kring 11.00 för då spelar jag, för första gången i mitt liv en divsison 1match! Det är stort för att vara mig :)


Imorrn väntar idrott, vi ska paddla! & jag ska inte paddla med min käraste vän Emma för då lär vi hamna i vattnet och det vill vi ju verkligen inte vara med om. Egentligen känner jag inte för att fara till skolan imorrn eftersom att det är typ Sveriges mest ogivande dag imorrn, först har vi matte sen idrott och sen slöjd, sen är dagen slut! Jag menar, vad är det som är givande på den dagen? Eller okej, matten kanske är det..


Nu ska jag gå och se Filip och Fredrik på tv sen väntar en dusch och sängen :)


Har förresten bestämt mig för att börja gå och äta nyttigt och sånt, känner att jag börjar bli tjock. Gick igår till och från bowlingen och idag gick jag till bowlingen, kände inte för att gå hem, var på för dåligt humör!!!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 9 september 2008 16:51

Hur kommer det sig att Linneas oseriösa blogg är värd mer än min? Min blogg är ju då ändå seriös.. Vad är det här? Ska jag måsta blogga oseriöst? Vad ska jag då blogga om? Jag fattar inte. Linnea, ge mig några tips :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 9 september 2008 16:49

Dock bara tre bilder, men det är väl bättre än inget?!

Av Hanna Nilsson - 9 september 2008 09:45

Nu jäklarns fungerar bloggvarde.se! Min blogg är värd hela 2 647 kronor. Kanske inte så värst mycket, men jag jobbar på det :) Kollade vad mosters blogg var värd också, hennes blogg är värd mer än min.. Men det gör inget, jag gillar hon ändå :)


Nu ska jag skriva ett brev till en författare.

En sak till, har ni inte läst Ingen behöver veta av Christina Whadén, läs den då!


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards