Alla inlägg under september 2008

Av Hanna Nilsson - 17 september 2008 21:01

Det blev inget idoltittande, det blev topmodel. Inte nu för att det gjorde något, jag kan ju se reprisen på söndag :)


Nu väntar en kopp te sen ska jag bege mig hem och hoppa in i duschen sen kallar sängen.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 17 september 2008 19:43

Moster skrev i sin blogg att det är bra att ha olika mål här i livet, och visst är det det! Själv har jag då inga mål. Eller jo, jag har nog ändå två mål, börja röra på mig mer, fast helst rör jag mig inte i onödan och sen ett till, att bli bra i bowling och få spela i läns! Jag kan nog uppnå båda, men det är nog en bra bit kvar. Kanske inte till att få spela i länslaget. Men det här att börja röra på sig, det gillar jag inte.. Det är ju inte så att jag har blivit tjock eller nå, men nog har jag allt gått upp några kilon sen jag slutade spela fotboll och det är absolut inte bra!! Jag måste nog ändå ta tag i mitt motionerande, hur tråkigt det än är. Man kan ju inte alltid göra roliga saker här i livet även om man skulle vilja.


Jag och Linus satt och pratade om Leos lekland idag och då sa moster att hon hade tänkt fara till Luleå en sväng till helgen och att jag och Linus kunde följa med och vara på Leos medans hon shoppar lös. Vi får se hur det blir med det, har ju som sagt bowling i Skellefteå på lördag. Det kan bli snävt. Själv skulle jag också behöva shoppa lös lite, det känns som att min garderob är tom. Men det är ju det den inte är, den är rätt full! Men inte med kläder jag vill ha. Jag skulle behöva 1000 nya tröjor och några till par jeans, sen är min garderob perfekt. Jo, nån tunika eller något liknande skulle jag också vilja ha :) Vi får se om jag kan klämma in stan här nån dag framöver, kanske på fredag.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 17 september 2008 19:39

Sitter nu hos moster. Har lekt med min söta lilla kusin Linus :) Vi har kört med traktorer och fyrhjulingar och så har vi druckit te. Han är bara för söt!


Nu ska han sova och jag och moster ska inta soffan för det är ju nämligen IDOL!

Av Hanna Nilsson - 17 september 2008 17:57

Är det ingen som vet någon dunderkur mot förkylning? Jag vill verkligen inte vara förkyld nå mer. Det är tråkigt! Maten smakar ju inget, och jag som åt så god mat idag. Men inte kände jag nån smak inte. Hur kul är det att äta då? Inte så värst kul om jag får säga det själv. Nåja, det är inget att göra åt saken. Bara leva vidare :)

Av Hanna Nilsson - 17 september 2008 16:50

Jå en sak till, ska ju äta ännu mer gott, eller kanske inte riktigt äta. Jag ska dricka! Det är nämligen så att jag ska till moster och dricka te senare ikväll :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 17 september 2008 16:47

Jag känner att det har varit dåligt med inlägg idag, kanske beror på att jag inte har suttit nå vid datorn på skolan.

Det slutade iaf med att jag ändå inte var med på idrotten, insåg att jag inte ville blir mer sjuk än vad jag redan är! Och med tanke på att jag har division 1match på lördag så vill jag då verkligen inte vara sjuk.

Då vi kom hem från skolan bjöd Emma mig på fika, det var mycket gott!! Nu väntar en god måltid, kyckling i nån god sås och hasselbackspotatis.


/ Hanna.


Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 21:28

Den var verkligen kul den där sidan, och ja , den heter nybloggat.se :)

Då man kollar på den så inser man hur jäkla många det är som bloggar egentligen, det är nog inget man tänker på. Det kanske är fler än jag som har ett mål med sitt bloggande. Jag hoppas iaf att jag vinner över alla, som vanligt, man får drömma.

Av Hanna Nilsson - 16 september 2008 21:25

Kollade på mina referenser till min blogg. Där kan man kolla hur folk har hittat till min sida och så vidare, ni har säkert redan kollat där. Då såg jag en sida, nybloggat.se tror jag den hette. Gick in och kollade på den sidan och där kan man se alla som nyss har skrivit ett inlägg i sin blogg, rätt kul tycker jag :) Ni kan ju själva gå in och kolla.


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards