Alla inlägg under september 2008

Av Hanna Nilsson - 21 september 2008 18:47

Jag kände taggen på att bowla! Det var bra, för det gick bra :) Matchen gick väl sådär, det blev oavgjort. Men jag spelade bra..



Av Hanna Nilsson - 21 september 2008 16:02

Hur kan det komma sig att jag har hamnat på 14e plats? Jag var ju nyss på 6e.. Vad har hänt? Har jag bloggat lite eller är det dom andra som har bloggat mycket? Jag blir lite besviken på mig själv. Ska man åka ner så mycket på listan bara för att man är borta i en dag? Till veckan ska jag då ligga på 1a plats, det kan ni ju då skriva upp!! Jag ska skriva massa inlägg varje dag, fastän det kanske inte kommer stå så intressanta saker i en del..


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 21 september 2008 15:38

Nu känner jag mig dålig igen som inte har bloggat på en dag! Jag är nog beroende av min blogg, hur bra är det? Inte så värst bra. Inte nu för att det egentligen gör något, då kanske jag har större chans att få mer besökare om jag bloggar lite oftare. Man kan ju hoppas.


Ikväll är det bowling på schemat, känner mig verkligen inte taggad! Hoppas att jag känner mig mer taggad då det väl gäller. Förresten, igår hade jag ju division1 debut, det gick inte som förväntat men jag ska heller inte klaga :) Det är bara att rycka upp sig till nästa match.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 19 september 2008 19:03

Jag läste nyss aftonbladet där det stor Vem är din hjälte? Vem är min hjälte? Jag har ingen hjälte. Jag vill ha en! En som räddar mig ur kniviga situationer, nån som stöttar mig rakt igenom och nån som jag vet vars jag har den. En sån vill jag ha, det är min stora dröm här i livet. Jag vill ha nån som jag vet att jag kan lita på till 100% och som jag kan säga precis allt till. Visst har jag kompisar som jag kan säga massa saker till, men det är vissa saker som jag inte vet om jag kan säga till dom. Jag ber!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 19 september 2008 17:30

Måste bara tillägga att jag ska köpa en halsduk också, ni vet en sån här modern stickad?! Det kanske ändå blir så att jag följer modet lite. För det är väl så att man ska ha stickat i höst?


Måste bara säga att den här låten inte är dålig. Eller okej, den är ju inte bra! Men texten är bra :) Tycker iaf jag.

Av Hanna Nilsson - 19 september 2008 17:02

Jag längtar till ikväll! Då ska jag och Emma ha en Hanna/Emmakväll :) Det kommer bli mys. Vi ska vara hos hon, kanske hyra en film, fara och handla grönsaker och dip. Hoppas det blir en trivsam kväll.


Hade tänkt försöka kurera mig ikväll också till imorrn. Vill ju inte komma snorig och krasslig imorrn på matchen! Jag ska göra mitt bästa för att bli så frisk som möjligt ikväll. Funkar inte det är det bara att hoppas på att ett mirakel sker inatt :) 


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 19 september 2008 16:59

Idag sa mamma: Det har kommit en ny hmkatalog, sätt dig och kolla i den om du vill ha nåt. Sagt och gjort, jag satte mig och kollade i den. Hittade några saker jag vill ha :) Vad tycker ni?


Av Hanna Nilsson - 19 september 2008 16:33

Jag är så less denna kalla årstid! + att man blir förkyld lätt som sjutton. Jag gillar det verkligen inte! Och frisk till imorrn kommer jag då inte vara. Inga kläder har jag heller till detta väder, kanske därför jag är sjuk. Jag säger bara en sak: SOMMAR!


/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards