Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Hjälp skulle uppskattas!

Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 08:27

Tur att min fantasi är bra, eller tur att jag överhuvudtaget kommer på något att skriva om! Jag ska skriva ett brev till en författare som har skrivit en bok som vi har läst på svenskan och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.. Det här är allt jag har skrivit :


Hej Christina 

Jag har nyss läst din bok Ingen behöver veta. Jag tycker att den boken var väldigt bra och den fick mig verkligen att tänka på det här, kan killar verkligen bli våldtagna? Det är en tanke som jag aldrig har tänkt på. Är det så att killar kan våldtas så tror jag inte att det är lika vanligt som det är att tjejer våldtas. Jag tycker att det var bra att du skrev en bok där en kille våldtas eftersom att det inte är så många författare som skriver om det.

Jag älskar att läsa böcker där man får sig en tankeställare på saker som man kanske aldrig förr har tänkt på och jag kan säga att din bok fick mig verkligen att tänka på saker som jag aldrig förr har tänkt på.


Är det ingen som har läst den här boken som kan ge mig lite hjälp? =)

/ Hanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 11 maj 2009 13:21

HALLÅ? Visst kommer ni ihåg min nya blogg???   Hannanilsson.com ...

Av Hanna Nilsson - 4 maj 2009 13:05

Ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg??Hannanilsson.com :)...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2009 08:58

Nu är min blogg fixad vilket betyder att jag härmed kommer sluta blogga här. Kommer självklart att ha kvar denna blogg också.   Ni hittar till min nya här!!! ...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 20:39

Har just duschat efter att ha varit på en 4 km lång springtur med Emma. Kändes tärt innan vi tog oss ut med tanke på att vi hade haft en ganska hård gympa idag på skolan. Trodde verkligen inte att jag skulle orka hela vägen, inte ens halva. Men tro d...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 17:06

Nu har äntligen min blogg kommit upp som den ska. Har inte gjort den så snygg eftersom att jag inte riktigt kan det själv utan jag måste be Nisse om hjälp. Hoppas att han kan göra det och att han kan fixa så att det blir något annat språk än engelska...

Ovido - Quiz & Flashcards