Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Stockholm stad!

Av Hanna Nilsson - 12 september 2008 12:27

Och som alltid så sitter vi i datasalen. Nu har vi turism, vi ska skriva saker som man kan göra och saker som man kan besöka då man är i en viss stad. Jag fick Stockholm stad! Hur bra är inte det? Det finns ju massor att göra och se i Stockholm. Det här låter jättelätt, eller hur? Men nu är ju inte fallet så. Jag vet absolut inte vad jag ska skriva!! Man ska skriva om saker som man vill göra och som man tycker är kul att göra, jag tycker det är kul att bowla! Men hur många är det som far till Stockholm för att bowla? Typ ingen!


Jag får skriva om vad jag ska göra då jag far till Stockholm, jag och min farmor ska nämligen dit den 14 november :)

Nu ska jag fortsätta att skriva och söka på saker man kan göra.


/ Hanna.


Är det förresten nån som vet roliga saker att göra i Stockholm kan ni ju kommentera och skriva dom sakerna :) Förutom nu att shoppa & sånt, för det vet jag redan!


 
 
Jenny

Jenny

12 september 2008 16:07

Tänkte bara ge dig några tips om Stockholm stad. Det är ju äldigt svårt att veta vad man ska göra när man inte vet vad där finns. Jag har besökt strostaden ett par gånger nu och shopping är ju ett måste när man är där. Förrutom det så har vi skaffat biljetter och varit med på inspelningen av Idol och Så ska det låta. Idol gick ganska snabbt för att det var direktsändt, så ska det låta tog nog 2,5 timmar men var ren underhållning. Peter settman är ju hur bra som helst. För att å veta och se lite mer om själva Stockholm fanns där så man kunde få åka häst och vagn med en guide runt om i staden. Det fanns vid det så kallade mynttorget. En av mina tjejkompisar tog en tripp ut i skärgåren som hon tyckte var mysigt. Hoppas tipsen kan va till nån hjälp.

http://magnussonrisberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 11 maj 2009 13:21

HALLÅ? Visst kommer ni ihåg min nya blogg???   Hannanilsson.com ...

Av Hanna Nilsson - 4 maj 2009 13:05

Ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg??Hannanilsson.com :)...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2009 08:58

Nu är min blogg fixad vilket betyder att jag härmed kommer sluta blogga här. Kommer självklart att ha kvar denna blogg också.   Ni hittar till min nya här!!! ...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 20:39

Har just duschat efter att ha varit på en 4 km lång springtur med Emma. Kändes tärt innan vi tog oss ut med tanke på att vi hade haft en ganska hård gympa idag på skolan. Trodde verkligen inte att jag skulle orka hela vägen, inte ens halva. Men tro d...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 17:06

Nu har äntligen min blogg kommit upp som den ska. Har inte gjort den så snygg eftersom att jag inte riktigt kan det själv utan jag måste be Nisse om hjälp. Hoppas att han kan göra det och att han kan fixa så att det blir något annat språk än engelska...

Ovido - Quiz & Flashcards