Alla inlägg den 11 september 2008

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 12:51

Ikväll är äntligen IDOL i Luleå!

Ska jag måste skippa bowlingen bara för att se IDOL? Är det värt det? Jag tror inte det, jag får se reprisen :) Måste ju vara i toppform till på lördag då jag gör debut i division 1!!!


Håll alla tummar och tår.

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 12:35

Jag känner mig helt plöstligt jättetaggad på att fortsätta blogga, inte nu för att jag har haft några planer på att sluta. Eftersom att jag fick en kommentar av en snäll person som läser min blogg och som har kommenterat så fortsätter jag att skriva! Jag måste bara börja fundera ut vad jag ska börja skriva om, nu för tiden brukar det ju mest bara bli svammel och sånt. Iofs så funkar det också men jag vill verkligen kunna skriva om något som berör, ni förstår?! Jag kanske måste börja skriva om vad jag tycker och tänker. Om ni har läst mina tidigare inlägg så vet ni ju att jag är jättedålig på att stå för saker och ting, jag kanske kan bli bättre på det om jag bloggar? Men då är det ju det här igen, på internet kan jag stå för allt jag säger eftersom att jag vet att jag inte kommer att träffa nån som jag måste börja diskutera och sånt med, ni förstår?! Jag ska tänka över mitt bloggande och börja blogga bra :) Det ska bli mitt nya mål!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 10:18

Tänkte att då jag ändå inte har något att göra så kan jag lika gärna skriva ett inlägg. Nu är det så att vi har info & layout med Myran, hon är frän. Vi håller på med tabbar och sånt. Är det nån som inte kan det är det bara räcka upp en hand så ska jag lära er, jag lovar! Det är inte så himla svårt, ska jag vara ärlig så tycker jag att det är rätt kul. Men min kompanjon här bredvid (läs Emma) tycker att det här är svårt, hon frågar om hjälp nästan hela tiden. Okej, jag överdrev, hon kanske frågar en gång var tionde minut och det är ju inte så mycket, eller iaf inte för att vara hon :)


Nu ska jag fortsätta att leka med tabbar!
/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards