Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Inbjudande rubrik?!

Av Hanna Nilsson - 11 september 2008 12:58

Det stämmer verkligen, rubriken har betydelse! Satt nyss och kollade på alla dagens inlägg och ja, man läser bara inläggen som har en inbjudande rubrik! Så alla ni som vill att jag ska läsa eller att nån överhuvudtaget ska läsa, TÄNK PÅ RUBRIKEN! Den gör hela inlägget :)

 
 
Julia

Julia

11 september 2008 13:03

precis, är nog bara en vanesak, grymt skönt iaf, har nästan jämt leggings för det är 100 gånger skönare än ett par tajt åtsittande jeans :)

http://jullaan.bloggagratis.se

 
Snurrtant

Snurrtant

11 september 2008 13:07

Det är inte så svårt som man kan tro. Det kan ju känna lite läbbigt om man har går omkring med ögonen öppna med allt klet på, men man får vara försiktigt så det inte hamnar i ögonen :) Man kan ju ha ögonen stängda också, men jag är för rastlös för det *ler*

Kram

http://www.sussiesnurrtant.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 11 maj 2009 13:21

HALLÅ? Visst kommer ni ihåg min nya blogg???   Hannanilsson.com ...

Av Hanna Nilsson - 4 maj 2009 13:05

Ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg??Hannanilsson.com :)...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2009 08:58

Nu är min blogg fixad vilket betyder att jag härmed kommer sluta blogga här. Kommer självklart att ha kvar denna blogg också.   Ni hittar till min nya här!!! ...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 20:39

Har just duschat efter att ha varit på en 4 km lång springtur med Emma. Kändes tärt innan vi tog oss ut med tanke på att vi hade haft en ganska hård gympa idag på skolan. Trodde verkligen inte att jag skulle orka hela vägen, inte ens halva. Men tro d...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 17:06

Nu har äntligen min blogg kommit upp som den ska. Har inte gjort den så snygg eftersom att jag inte riktigt kan det själv utan jag måste be Nisse om hjälp. Hoppas att han kan göra det och att han kan fixa så att det blir något annat språk än engelska...

Ovido - Quiz & Flashcards