Alla inlägg under oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 28 oktober 2008 00:19

Vad gör jag vaken nu? Jag borde sova! Jag har ju en viktig bowlingmatch framför mig imorgon. Fast jag hamnade framför photoshop och nu kan jag inte släppa det. Jag är beroende. Hur kul låter det? Beroende av photoshop?! Inte speciellt kul. Okej, jag ljög. Jag är inte beroende, jag vill bara hitta en sak som jag inte hittar och som jag tror att jag aldrig kommer hitta. Är det nån som vet? Det är nå grejs, där man kan göra punkhår, större läppar och sånt. Vet någon vad det heter? Skriv det isf, och hur man hittar till det.

Tack på förhand :)

Av Hanna Nilsson - 27 oktober 2008 17:25

Jag kanske inte heller hälsar. Men varför hälsa på någon som ändå dissar?


Har jag gått och blivit gammal eller vad är det frågan om? Jag gillar att sticka.. Sjukt va? Jag har stickat ett par vantar och nu håller jag på med ett till par + att jag ska sticka ett par till Lisa, Emma & kanske moster. Det här bådar inte gott alltså. Snart kan jag ju öppna butik : Hannas homemade. Det skulle vara nå, jag kanske kan tjäna stora pengar på det ;)

Av Hanna Nilsson - 27 oktober 2008 11:55

Jag kan irritera mig på en sak! Då folk, som man förr har umgåtts med 24/7 inte ens hälsar då man går förbi. Fastän man går på samma skola, ser varann minst en gång varje dag, så kan man inte ens öppna munnen och säga ett vänligt Hej. Nä, då ska man knipa som att man inte känner den personen. Det gör mig så sur!! Har man inte gjort personen något, varför kan man då inte säga hej? Vad är det som är så svårt att öppna munnen? Jag tycker iaf att om man känner personen, men inte umgås med den längre, så kan man faktiskt öppna munnen och säga hej!! Så svårt är det inte.

Av Hanna Nilsson - 27 oktober 2008 11:35

I lördags var jag ju som sagt i Piteå. For på stan i en paus och hittade ett par täckbyxor, en jacka och en mössa som jag ska ha då jag åker slalom och även då jag är ute i vinter.

Så här ser det ut:

Jag gillar mössan, den är som häftig... ;)

Av Hanna Nilsson - 27 oktober 2008 11:04

Igår innan jag gick och la mig, eller rättare sagt då jag låg i sängen, tänkte jag att jag skulle sova superlänge idag! Till typ 12 eller något sånt. Men icke, jag vaknade klockan 10 och då var jag klarvaken. Inget att göra åt saken. Gick ner, la mig framför tvn i hopp om att jag skulle kunna sova nån timme till, men nä! Pigg som en lärka och inte kan jag somna om. Det är bara att gilla läget och vara vaken.


Hade tänkt höra med Emma idag om vi ska fara på Centrum och äta lunch. Men den lilla sovaren har då inte vaknat än så vi får väl se om det blir. Annars får jag väl göra mig nån god mat här hemma :)

Av Hanna Nilsson - 26 oktober 2008 21:33

Fick en kommentar av en som tycker att jag ska börja skriva varför jag väljer låtarna och så. Ska jag vara ärlig så väljer jag bara låtarna för att jag tycker att dom är bra. Skulle jag nån gång välja en låt som betyder något för mig eller något liknande så ska jag absolut skriva det. Men nu vet ni det, jag väljer oftast låtarna för att jag tycker att dom är bra.

Av Hanna Nilsson - 26 oktober 2008 21:01

Satt i soffan nyss och såg ensam mamma söker. Efter det säger jag:

- Jaha, då är det väl bara att gå och lägga sig då.

- Men Hanna, det är ju lov. Säger Lisa.

- Och, vad ska man annars göra??

Ja, vad ska man göra? Jag känner inte för att vara vaken. Jag har ändå inget att göra. Hade tänkt hyra en film idag men det blev inte. Och nu går det en film på trean, minns inte vad den heter, men jag funderar på att se den. Det kommer ändå bli en tidig kväll ikväll. Enligt mig så ger det inget att sitta uppe halva natten då man ändå inte har något att göra.. Det är för mig en gåta, hur man kan sitta uppe och inte göra något! Varför inte sova? Det är ju det skönaste som finns.

Av Hanna Nilsson - 26 oktober 2008 19:16

Har ni nån gång haft känslan av att ni skulle kunna gör vad som helst för en godispåse? Den känslan har jag nu! Helst av allt skulle jag bara vilja trycka fetaste godispåsen. Jag är så oerhört godissugen. Tyvärr har vi inget godis hemma och jag har lovat mig själv att sluta äta godis (försöka) så jag får väl ta mig en banan eller någon annan frukt. Då jag tänker efter så tycker jag faktiskt att en banan är godare än tex en ferraribil. Kanske för att jag tycker att banan är det godaste som finns!

Nä, nu väntar ensam mamma söker och en frukt :)


LEV VÄL!

Ovido - Quiz & Flashcards