Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 16 oktober 2008 10:34

Hela min dag är förstörd! Då jag vaknade imorse så tänkte jag, ååå vilken fantastisk dag det här kommer bli. Men tji fick jag, allt sket sig imorse, inget blev som jag ville och jag som hoppades på en underbar dag. Jag vaknade 10 över 7, som bestämt, gick på toa, eller okej, jag släpade mig till toan för jag kände mig som en zombie imorse. Gick till mitt rum, tog på mig kläderna jag skulle ha på mig, sminkade mig, frågade Lisa vad klockan var, 20 över 7 svarar hon. Happ tänkte jag , perfekt! Då hinner jag göra mig klar och göra mackor innan Emma kommer och hämtar mig. Klockan blir halv och jag känner mig allt mer stressad men tänker, äh nog hinner jag ändå. Mm, säkert! Jag ser hur Emma kommer, skyndar mig, tänker att jag ändå ska hinna göra en macka, springer och letar min mobil som jag totalt hade tappat bort, Emma kommer in och säger att vi måste skynda oss för hennes mamma har bråttom, visst tänker jag! Hittar inte min borttappade mobil, känner bara hur mitt humör blir allt sämre och sämre. Säger att Emma kan fara, jag cyklar. Letar mobilen, hittar den, ser att det är 5 minuter kvar innan  bussen kommer. FAAAAAN, jag kommer inte hinna cykla!!! Sätter mig på moppen, utan vantar! Ser inte längre än typ 10 centimeter framför mig eftersom att det var så dimmigt, känner att jag blir ännu surare. Kommer fram till järnvägen, parkerar moppen, går till busskuren, puuh, jag hann! Men inte hade mitt humör blivit nå bättre, ingen frukost hade jag, bara 2 bananer. Det var min hektiska morgon som jag helst inte vill uppleva igen!


Nu känner jag äntligen att det här ändå kommer bli en fantastisk dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards