Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 2 oktober 2008 18:21

Imorrn gäller det, imorrn är det BJÖRN! Som jag har väntat och längtat. Ända sen...ja när det nu var. Bokade iaf biljetterna för väldigt längesen. Jag, moster och Lina är det som ska dit! Känner mig riktigt taggad.


Det är inte det enda jag är taggad för! Är även taggad för lördagen då jag och några klasskompisar ska ha lite trevligt. Kommer bli grymt kul och jag längtar :)

Nu måste jag städa mitt rum och sen bege mig till bowlinghallen.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 2 oktober 2008 15:23

På tal om min portal, vad tycker ni att jag ska ha där det är ett stort vitt hål? Jag kommer inte på vad jag ska ha där.. Jag måste fundera vidare. Då vi har gjort klart våran portal så kommer vi får två frågor:

Vilka är era tänkta besökare? (vem har ni byggt hemsidan till?) Jag har byggt min hemsida till såna som gillar bowling och vill ha länkar till bra hemsidor. Dom som kommer besöka min portal är nog bara folk som gillar bowling. Åldersmässigt är det nog personer i alla åldrar som vill ha olika länkar.

Vilka företag tror du att du kan locka att annonsera på er sida? Företag som kan annonsera på min sida är ju olika bowlingföretag. Tex, team tuba och så vidare. Alla bowlingföretag helt enkelt.


Det är svaren som jag ska säga till våran lärare. Låter det bra? :)

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 2 oktober 2008 15:20

Jag har mina nya glasögon på mig. Jag känner mig som en pluggis. Jag ser ut som en pluggis. Men vet ni vad?, jag gillar dom ändå! Jag tycker att dom är fräna, det tycker jag verkligen :) Är det nån mer som tycker det?


Nu har jag näthandel, egen hemsida. Det går rätt segt med min, vet inte riktigt hur jag ska göra och eftersom att jag verkligen inte är konstnärlig av mig så kommer hemsidan mer se ut som ett bombnedslag eller något i den stilen. Gör i alla fall en bowlingportal, typ en hemsida om bowling där det finns olika länkar till olika bowlingsidor och sånt. Här nedanför kan ni se hur den ser ut, vad tycker ni? Ser det ut som ett bombnedslag? Den är inte klar än!


Ovido - Quiz & Flashcards