Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 23:04

Nu har jag sett klart filmen, kanske inte var den bästa enligt mig, men nog var den allt bra! Den var åtminstone sevärd, det kan jag lova er. Så ni som inte har sett den, se den :)

Nu ska jag inta sängen så att jag orkar med skolan imorrn, känns surt att måste fara till skolan 7.50 imorgon då man börjar 10.40 Aja, så är det! Kommer nog bli en frukost på ekbergs så det spelar inte så stor roll.


Ingen tar sig levande ur livet.

Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 19:32

Sitter hos moster nu, vi ska äntligen se PS I love you. Hoppas den är värd att se. Annars kommer det att kännas som bortkastad tid och pengar. Nåja, det är ju många som har sagt att den är bra så jag litar väl helt och hållet på dom.


Nu väntar filmen.

Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 16:07

Jag känner mig riktigt utvilad efter den här helgen. Det har verkligen varit behövligt! Det har varit grymt skönt att inte göra något, bara vara. Och att inte behöva tänka på hur man ser ut, bara kunna gå i mjukiskläder en hel helg, det måste vara livet.


Människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop.


Nu, cirka 5 (?) minuter senare så funkar det att kopiera över musiken på datorn! Så nu kommer jag äntligen få denna efterlängtade musik. Nu kommer jag gilla att åka buss, oj så bra!!



Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 16:03

Det här går inge bra, jag kommer inte på vad nån av låtarna heter. Hur ska det här sluta? Jag vill ju verkligen ha dom på min iPod. Jag kan ju inte ha värsta stereon med mig på bussen bara för att jag vill lyssnar på några låtar! Hur ska detta sluta? Och min tanke, eller Emmas tanke, funkade inte heller. Hon tänkte att jag kan ju kopiera låtarna från CDn till datorn, men icke, det funkade inte. Det är bara att fundera vidare.


Snart är det dags för bowling, som jag har väntat!

Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 14:02

The man who can't be moved - The script


Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move,
Got some words on cardboard got your picture in my hand,
Saying if you see this girl can you tell her where I am,
Some try to hand me money they don't understand,
I'm not...broke I'm just a broken hearted man,
I know it makes no sense, but what else can I do,
How can I move on when I'm still in love with you...

Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.

So I'm not moving...
I'm not moving.

Policeman says son you can't stay here,
I said there's someone I'm waiting for if it's a day, a month, a year,
Gotta stand my ground even if it rains or snows,
If she changes her mind this is the first place she will go.

Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.

So I'm not moving...
I'm not moving.

I'm not moving...
I'm not moving.

People talk about the guy
Who's waiting on a girl...
Oohoohwoo
There are no holes in his shoes
But a big hole in his world...
Hmmmm

and maybe I'll get famous as man who can't be moved,
And maybe you won't mean to but you'll see me on the news,
And you'll come running to the corner...
Cos you'll know it's just for you

I'm the man who can't be moved
I'm the man who can't be moved...

Cos if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.
[Repeat in background]

So I'm not moving...
I'm not moving.

I'm not moving...
I'm not moving.

Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag not I'm not gonna move.

Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 13:55

Blev en god frukost med Emma idag, eller vet inte om man kan kalla det frukost. Det var mer som en lunch. Men gott var det allt :) smootie, ägg & mackor. Som vanligt då jag och hon äter frukost tillsammans.


Nu ligger vi i soffan och kollar på bugg. Det är grymt kul! Tro det eller ej, men en gång i tiden buggade jag och Emma, tillsammans! Vi var grymma, vi kom tvåa på en tävling. Det ni.



Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 13:45

För längesen så lovade jag att jag skulle lägga in bilder på Linus då jag och han var och fikade hos Emma. Det har tagit sin tid men här kommer dom :)



En glad kille som äntligen har fått fika!


Av Hanna Nilsson - 12 oktober 2008 13:23

Blondinbella är på tv! Jag blir lite arg på hon. Det är väl klart att det inte är okej att skriva om alkohol då hon själv är uder 18. Hon är ju trotsallt en förebild, dock inte för mig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards