Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 30 oktober 2008 21:39

Jag spelade ju Piteå Open i tisdags som ni kanske vet. Eller ni kanske inte vet att det var Piteå Open jag spelade, men jaja skit samma. Hur som haver så kollade jag resultaten nu. Det är 74 stycken som har spelat och jag, Hanna Nilsson, ligger på 31a plats!!! Enligt mig är det grymt jäkla bra. Jag är ju bättre än hälften!!!!!!!! Okej, jag har 150 i handikapp. Men och? Det har nästan alla tjejer. + att killar spelar bättre så dom ska ha mindre. Inte sant? ;) Nåja, jag är i alla fall jättenöjd över min placering :)

Av Hanna Nilsson - 30 oktober 2008 21:32

Idag har jag tillbringat hela dagen i Piteå. Det känns som att jag är ett Piteåfreak av något slag. Aja, jag gråter inte för det :)


Imorgon är det halloween, jag som trodde att det var på lördag. Ojoj vad fel man kan ha. Nåja, inte gör det något. På dagen imorrn ska jag följa med moster och Linkan till Luleå, Linkan ska till doktorn och sen ska vi nog till stan. Får väl se om jag hittar något fint att ha på mig imorgonkväll. Kanske något läskigt ;) Vi får se, vi får se.


Nu ska jag gå och lägga mig, min mensvärk tar över. Jag håller på att krevera!!!

Ovido - Quiz & Flashcards