Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 20 oktober 2008 17:41

Snart är det Halloween, alla som jag känner ska vara i Piteå. Men inte jag, nä jag får inte vara där! Jag måste vara hemma eller följa till Övik. Hur kul låter det? Det tråkigaste jag vet är seriöst att vara med familjen då jag vet att alla andra får vara ute... Det här suger, jag vill inte vara hemma på Halloween!!!!!!!!

Av Hanna Nilsson - 20 oktober 2008 12:49

Min största rädsla här i livet är att prata inför en massa folk. Fastän jag känner dom jag ska prata för så viker sig mina ben, pulsen går i 180 och rösten darrar. Det är ett sånt där tillfälle då jag helst av allt bara skulle vilja sjunka genom jorden och dö. Jag bokstavligen hatar det!! Och nu är det så här, att det vi har gjort på våran turismlektion ska vi redovisa in för klassen. Fattar ni? REDOVISA! Jag, Hanna Nilsson ska stå och prata inför en massa folk om Stockholm. Undra hur det kommer gå! Jag känner redan nu hur mina ben börja bli till spagetti och hur det börjar vibrera av nervositet i hela kroppen. Vad ska jag ta mig till? Jag måste övervinna min rädsla. Kanske måste ställa mig i mitt rum, framför min helkroppsspegel och övervinna min rädsla. Jag ska klara av att redovisa, det ska jag!!!

Av Hanna Nilsson - 20 oktober 2008 08:47

Vilken morgon! Ingen stress, sovmorgon, rix fm och ingen som är hemma och stör. Kan det bli bättre? För första gången på väldigt länge får jag äntligen ta del av den här enorma sovmorgonen som är ända till 10.40 För en gångs skull får även jag och Emma sova lite längre, kunde sova till 8.30 idag. Inser ni hur skönt det var? Så skulle det ha varit oftare.


Nä, nu ska jag gå och göra mig en god frukost, njuta av rix och göra mig klar i egen takt med ingen stress :) ha en ljuvlig dag, det ska jag ha!!

Ovido - Quiz & Flashcards