Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 15 oktober 2008 07:04

Sitter hos moster helt ensam nu, det enda som hörs av knapprandet på datorn och tvn som är på, det är ett barnprogram. Idag känner jag att det blir en slapp dag på skolan, känns skönt! Då slipper jag göra nånting nu, nu kan jag bara sitta och njuta av livet fullt ut i en si så där 10 minuter. Okej, det var inget att komma med. Men det är alltid något.

Jag längtar till bussresan, då ska jag och Emma äta våran dagliga frukost som består av två mackor var och en halv banan. Det som är speciellt med frukosten idag är att vi får en hel (!!!!) banan var + att vi får oss varsin verumyoghurt. Inte dåligt, snart kanske vi har med oss hela kylen och köket på bussen.


Nä, nu ska jag gå och se vad som visas på tvn denna underbara morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards