Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 21 oktober 2008 19:58

Det känns som att jag lever i en bubbla just nu. Jag varken vet eller gör det jag känner för att göra. Varför gör jag inte det? Jag är rädd för att göra fel, jag är rädd för att folk inte ska gilla det jag gör, jag vill vara en i mängden. Så är det bara! Egentligen vet jag inte om det är det jag vill. Just nu vet jag inget. Jag bara gör som alla andra. Jag faller helt enkelt för grupptryck. Jag är för svag för att göra det jag själv känner för, för svag för att säga emot. Det enda jag gör nu förtiden, för att jag vill göra det, är att bowla. Nästan allt annat som jag gör gör jag för att folk ber mig, för att folk förväntar sig att jag ska göra det och för att jag vill vara snäll mot folk fastän jag inte får något tillbaka. Jag vill helt enkelt vara den perfekta kompisen. Jag vill inte vara någon som är utfryst, jag vill vara som alla andra. Men samtidigt vill jag inte vara det heller, jag vill kunna vara mig själv. I dom flesta fall försöker jag verkligen vara mig själv, men misslyckas. Jag vill ha bättre självförtroende, det vill jag! Jag vill kunna stå emot grupptryck, jag vill kunna vara mig själv i alla situationer, jag vill vara modig! Det är min högsta önskan just nu.


LEV VÄL!

Av Hanna Nilsson - 21 oktober 2008 16:43

Grymt bra låt, lite långt intro men ta er igenom det :)


A different kind of pain - Cold 


Before I let you go,
Give me just one more night to show you just how I feel.
I lost all my control.
If it takes my whole damn life, I'll make this up to you.
Kind of like the waves
That roll their whole life towards somewhere crashing on the shore
It's blown in by the wind that carries the clouds to
hide my wish on a fallen star.

A different kind of pain,
Is someone there to hold you?
Is someone there to take you away from me?
A different kind of pain,
Is someone there to hold you?
Is someone there to take you away from me?

I tried to let you go.
I wish I could turn back time,
And show you just how I feel.
I needed you to know.
If it takes my whole damn life,
I'll make this up to you.

Kind of like the waves,
That roll their whole life towards somewhere,
Crashing on the shore.
It's blown in by the wind,
That carries the clouds to hide,
My wish on a fallen star...

A different kind of pain,
Is someone there to hold you?
Is someone there to take you away from me?
A different kind of pain,
Is someone there to hold you?
Is someone there to take you away from me?

Before you let me go away,
Before you let me go away,
Before you let me go away,
Before you let me go away,
I needed you to know.

A different kind of pain,
Is someone there that to hold you?
Is someone there that to take you away from me?
A different kind of pain,
Is someone there to hold you?
Is someone there to take you away from me?

A different kind of pain, it's a different kind of pain...
A different kind of pain, it's a different kind of pain...

It's a different kind of pain...
It's a different kind of pain...
It's a different kind of pain... (Before you let me go)
It's a different kind of pain... (I needed you to know)
It's a different kind of pain...
It's a different kind of ...

Av Hanna Nilsson - 21 oktober 2008 16:37

Ikväll är det bowling men jag vet inte om jag orkar fara, vi har ändå ingen tränare ikväll så jag tror att jag skippar den. Har lite beslutsångest, far jag inte så vet jag att jag kommer ångra mig att jag inte for. Vi får se vad jag känner för på en timme. Hade tänkt att jag skulle fara till moster och sova där i natt om jag inte ska bowla, eller jag kanske sover där fastän jag bowlar. Vi får se :)


Av Hanna Nilsson - 21 oktober 2008 09:24

Visst kanske det är svårt att lita på mig nu eftersom att det nästan aldrig har varit så lyckat dom sista gångerna vi har varit i Piteå. Men hallå, man lär sig av sina misstag!!

Ovido - Quiz & Flashcards