Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 4 oktober 2008 14:34

Jag måste bara upplysa alla som bor nedåt landet att det snöar i Älvsbyn idag! Så nu vet alla det, snö i Älvsbyn idag :)

Av Hanna Nilsson - 4 oktober 2008 11:44

Grymt kul igår! Hade glömt bort att det inte bara var Björn där utan att det var tre till, Özz, Soran och Måns. Inte nu för att det gjorde något, men såklart så fick Björn minst scentid. Det kändes då så i alla fall. Visst var det kul och så, men dom har verkligen inte samma humor som jag och Björns alla skämt hade jag redan hört. Förutom ett, och ja, det var rätt kul. Sen har jag lärt mig att kvinnor aldrig räcker till. Ja, det är ju sant! Man är för ful, för tjock, man har fel hårfärg och så vidare, det stämmer. Varje dag då man sitter framför tvn så är det nån reklam med nån smal, välsminkad, blond kvinna! Det är inte så man ska se ut. Det spelar väl ingen roll hur man ser ut? Så länge man trivs med det. Varför kan tex inte garnier stoppa in en person som är lite mulligare? Alla är inte smala! Så är det bara.


Ikväll far jag till Piteå.

/ Hanna.

Ovido - Quiz & Flashcards