Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 18 oktober 2008 17:11

Är det sant att skolmaten är sämre än kattmat? Hur fräscht låter det? Eller rättare sagt, hur gott låter det? Det kan stämma, i alla fall på Backa. Där smakar maten inte bra, man äter helst inte där. Maten i Älvsbyn tyckte jag var dålig, men jämfört med Backas så var den oerhört god!! Man ska väl inte behöva ha med sig egen mat bara för att man inte vill gå och äta i matsalen? Nä, det här är dåligt. Dom måste börja laga bra mat. Dom måste gå en matlagningskurs, dom kan inte ens koka ris eller potatis. Antingen är det hårt eller så är det överkokt. Hur gott är det? Nu måste det bli ändring.

Av Hanna Nilsson - 18 oktober 2008 16:00

Gårdagen var kul, jag vann i poker! Hör ni? JAG VANN! Är man bra eller är man??


Ikväll blir det en jäkligt lugn kväll, funderar på om jag ska ringa till moster och höra vad hon ska pyssla med. Kanske far dit en snabbis eller så är jag med Emma. Det är bara att vänta och se vad kvällen har att erbjuda.

Ovido - Quiz & Flashcards