Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 3 oktober 2008 16:13

Jag och Emma har en plan. Tyvärr kan jag inte skriva den här för då kanske en speciell person läser, och det vore inge bra. För då blir det ingen överraskning!

Av Hanna Nilsson - 3 oktober 2008 15:52

You, you got me
Thinking it'll be alright.
You, you told me,
"Come and take a look inside."
You believed me,
In every single lie.
But I, I failed you this time.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight,
Tonight.

I was waiting
For the day you'd come around.
I was chasing,
And nothing was all I found.
From the moment you came into my life,
You showed me what's right.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight.

I never felt like this before.
Just when I leave, I'm back for more.
Nothing else here seems to matter.
In these ever-changing days,
You're the one thing that remains.
I could stay like this forever.

And it feels like tonight.
I can't believe I'm broken inside.
Can't you see that there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you?
And it feels like tonight.
Tonight.
Tonight.
'Cause there's nothing that I wanna do,
But try to make it up to you.
And it feels like tonight.
Tonight.

Av Hanna Nilsson - 3 oktober 2008 15:47

Igår kom mina kläder som jag har beställt. Eller alla saker utom tröjan kom. Behöll allt förutom koftan eftersom att jag redan hade köpt en kofta som såg ungefär likadan ut, visst kan man ha två likadana, men det är ju roligare att köpa något annat för dom pengarna istället. Tyckte iaf att den långa tröjan var fin, förutom att den är lite stickig, men ska man vara fin får man lida pin. Eller? Strumpbyxorna kunde jag också ha. Det enda dåliga var att jag trodde att jag hade beställt lite tjockare strumpbyxor, men icke! Eller dom var inte så tunna, men jag skulle gärna vilja ha ett par tjockare. Måste nog införskaffa mig ett par någon dag.

Av Hanna Nilsson - 3 oktober 2008 15:42

Dagen med stort D! Äntligen är det den 3 oktober. Som jag har väntat. Hoppas bara att mina förväntningar inte är för höga så att det blir en flopp och jag blir besviken, det vore inge kul. Kring 18.30 åker jag, moster och Lina iväg till Luleå på Björn. Den snyggingen. Minns inte vilka mer det var som skulle vara där, men det blir nog bra :)


Nu är jag hemma själv så då ska jag ta vara på tillfället och lägga mig i soffan och se one tree hill, nu då det är tyst hemma och ingen som stör mig.


Ovido - Quiz & Flashcards