Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 23 oktober 2008 18:25

Gone Forever- Three Days Grace


Don't know what's going on
Don't know what went wrong
Feels like a hundred years I
Still can't believe you're gone
So I'll stay up all night
With these bloodshot eyes
While these walls surround me with the story of our life

I feel so much better
Now that you're gone forever
I tell myself that I don't miss you at all
I'm not lying, denying that I feel so much better now
That you're gone forever

Now things are coming clear
And I don't need you here
And in this world around me
I'm glad you disappeared
So I'll stay out all night
Get drunk and fucking fight
Until the morning comes I'll
Forget about our life

I feel so much better
Now that you're gone forever
I tell myself that I don't miss you at all
I'm not lying, denying that I feel so much better now
That you're gone forever

First time you screamed at me
I should have made you leave
I should have known it could be so much better
I hope you're missing me
I hope I've made you see
That I'm gone forever

And now it's coming clear
That I don't need you here
And in this world around me
I'm glad you disappeared

I feel so much better
Now that you're gone forever
I tell myself that I don't miss you at all
I'm not lying, denying that I feel so much better now
That you're gone forever
And now you're gone forever
And now you're gone forever

Av Hanna Nilsson - 23 oktober 2008 18:07

Igår var jag ju som sagt hos moster och tröståt ben & jerrys! Snacka om att det var det godaste jag har ätit på länge, det enda som gjorde mig äcklad var att den hette nånting med fisk. Som tur var så var det inte riktiga fiskar utan bara små små chokladfiskar.

Som ni ser så är jag och moster rätt glupska av oss eftersom att vi tryckte halva paketet var. Men och? Man måste få unna sig någon gång. Men erkänn, fiskarna var söta!? :)

Av Hanna Nilsson - 23 oktober 2008 10:36

Läste att dom har tagit han som har mördat Carolin Stenvall. Hur i hela friden kan man komma på att mörda någon? Vad är det som är fel i hans hjärna, om den ens existerar. Hur kan man mörda någon om man har en familj? Han har en son på 25 år samt två yngre barn i hans nuvarande förhållande. Vad tänker han med??? Jag blir så sur på sånt här. Hur vågar man ens mörda någon då man vet att förr eller senare så blir man ändå tagen!? Han hade tydligen försökt ta självmord genom att skära sig själv i pulsådern men han misslyckades. Det var efter det som han erkännde att han hade mördat Carolin, av misstag. Hur i hela friden kan man mörda någon av misstag? Hur gör man då? Råkar man slinta med kniven eller vad det då är och så vips så är en person död. Är det så det är? Jag har alltid tyckt och kommer alltid tycka att det är sjukt med folk som ens tänker tanken på att mörda en annan person. Tänker man tanken, varför inte söka hjälp då? Då kan man väl ändå inte vara annat än psykiskts sjuk!!?

Av Hanna Nilsson - 23 oktober 2008 10:28

Som vanligt så har det inte hänt så mycket speciellt idag fast iof så är ju klockan bara halv elva, dagen har ju kanppt börjat. Sitter iaf på skolan och har info och layout, vi har ingen lärare så det är inte så lätt att göra något därför tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg istället.

Sov hos moster inatt så jag kunde sova ut längre än vanligt idag och kunde ta det lugnt på morgonen, det är guldvärt! Jag älskar att ta det lugnt, inget jag ska göra går fort. Ska jag till exempel städa mitt rum börjar mamma tjata på mig, låt säga en måndag, och jag får det gjort på torsdagen. Jag tror att jag är en liten snigel egentligen. Men och? Huvudsaken är väl ändå att det blir gjort, eller?!


Ovido - Quiz & Flashcards