Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 13 oktober 2008 17:42

Blev inge moster ikväll, allt blir så sent. Far dit imorgon istället, tror jag.


Imorgon väntar den där förbaskade sprutan, tur att jag har mitt emlaplåster. Som småbarnen ;) Men so what? Jag är ju inte så stor jag heller, men däremot spruträdd som jag vet inte vad. Undra varför jag är det? Kanske det beror på att jag är rädd för allt så sticks och gör ont. Nåja, nu har jag ju mitt emlaplåster så nu ska jag ju inte klaga! Men känner jag mig själv rätt så kommer jag vara rädd fastän det är bedövat. Det är bara att bita ihop.

Av Hanna Nilsson - 13 oktober 2008 17:34

Fix you - Coldplay


When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home,
And ignite your bones,
And I will try to fix you,

High up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I

Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face
And I

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
Av Hanna Nilsson - 13 oktober 2008 17:28

Inte konstigt att stjärnor på is tappar tittare. Jag tycker inte att det är speciellt bra, och det verkar ju vara fler än jag som har den åsikten. Visst kan det vara kul att kolla på dom men det är ju inte bra! Inte i närheten lika bra som tex, idol & let's dance och dom programmen. Nog för att let's dance och stjärnor på is är i princip samma sak fast det bara är olika underlag. Men jag ser då hellre på let's dance än det där programmet, eller vad säger ni? Jag vet då iaf en som tycker att stjärnor på is är bra och det är min moster, men hon blev ju som hon blev.


Ikväll ska jag bowla sen ska jag fara till moster och sova där. Vi ska hyra en film och så. Mycket trevligt vill jag lova er!

Ovido - Quiz & Flashcards