Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Hanna Nilsson - 19 oktober 2008 21:37

Vilken besvikelse! Jag trodde verkligen att filmen skulle vara både bra och rolig, men den var inget av det. Här betalar man 80 kronor för att se något som inte ens är bra. Tänk vad mycket annat roligt jag hade kunnat göra för dom 80 kronorna. Nä, det där är ingen film jag rekomenderar!!

Av Hanna Nilsson - 19 oktober 2008 15:19

crash test dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm

Once there was this kid who
Got into an accident and couldn't come to school
But when he finally came back
His hair had turned from black into bright white
He said that it was from when
The car had smashed so hard

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm

Once there was this girl who
Wouldn't go and change with the girls in the change room
But when they finally made her
They saw birthmarks all over her body
She couldn't quite explain it
They'd always just been there

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm

But both girl and boy were glad
'Cause one kid had it worse than that

'Cause then there was this boy whose
Parents made him come directly home right after school
And when they went to their church
They shook and lurched all over the church floor
He couldn't quite explain it
They'd always just gone there

Mmm Mmm Mmm Mmm
Mmm Mmm Mmm Mmm

Av Hanna Nilsson - 19 oktober 2008 13:53

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, till 13.10 Fattar ni hur skönt det var? Grymt skönt. Jag önskar att jag fick sova så länge varje dag. Det hade varit något!!


Idag ska jag bowla, korpen, med mamma. Sen ska jag och Emma fara på bio, vi ska se Rallybrudar. Den verkar ändå rätt rolig, ungefär i mitt och Emmas stadie. Det är bara att hoppas på det bästa.

Igår var det en slappardag, var först hos faster och åt och sen for jag till moster och såg Stjärnor på is. Jag må säga att det finns nog inget program som är lika dåligt, okej, det kan vara grymt kul att titta då dom åker skridskor, det ser fränt ut.


Nä, nu kommer mormor och morfar!

Ovido - Quiz & Flashcards