Alla inlägg under augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 21 augusti 2008 12:13

Jag ska klippa mig idag, det ska bli skönt! Hoppas det blir fint. Jag vet hur jag vill ha, jag vill ha som Hannah som är med i VeckoRevyn! Hon är så grymt fin i håret. Inte då hon har långt hår, eller hon är fin i håret då med, men då hon har kort hår. Jag får väl ta med mig en bild till frissan så att det blir som jag vill ha det :)


Ikväll ska jag och emma ha tjejkväll, vi ska äta ost och kex och bara mysa på! Det ska bli skönt och trevligt. Till helgen ska vi ha ännu mer tjejkväll, då ska vi ha eget hemmaspa. Det kommer nog bli ännu trevligare.


Nu går jag och ringer Emma, tjingpling!

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 20 augusti 2008 12:09

Idag var jag och Emma i stan och shoppade! Det var kul. Jag köpte inte så värst mycket men det blev dyrt iaf.. Ett par jeans, två tröjor och nå skolsaker. Iofs, det var nödvändiga saker!!!


Det är långtråkigt att åka buss! Jag tycker synd om mig själv som måste åka buss varje dag både hem och till skolan. Jag kommer vara jätteless på bussar.. Jag vill ha en egen lägenhet! Får jag inte det så flyttar jag in hos mormor. Får jag inte det så bor jag hemma. Jag bor hemma, annars kan jag inte bowla! Det vore ju jättetrist.


Jag har brist på fantasi, jag vet inte vad jag ska blogga om så nu slutar jag!

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 19 augusti 2008 15:51

..och jag blir så blöt om både skor och strumpor! Men det är inte mycket att göra åt. Kul att man somnar till regn och vaknar till regn, nä! Och ikväll ska jag och moster ut och gå, jag hoppas att det slutar regna innan dess. Iofs, jag må vara söt men inte så söt så att jag smälter ;)


Dom ringde om min kamera idag, jag ska få en helt ny eftersom att det hade kommit in fukt i min fastän det inte ska göra det! Jag ska få en bättre än den jag redan hade, snacka om flyt!

Nu väntar surströmming med mormor, gammelmoster, mamma och syster. Det ska bli supergott :)


HÖSTKLÄDER, shopping imorrn!

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 18 augusti 2008 18:18

Hurra, jag var och bowlade idag! Det var kul. Faktiskt jättekul! Det gick bra att bowla, jag slog 634 på fyra serier, det tycker jag är bra. Vad tycker ni? 


Nu ska jag cykla till min moster med hennes cykel, fastän det spöregnar ute! Hoppas att jag inte smälter.


/ Hanna. 

Av Hanna Nilsson - 18 augusti 2008 14:16

Japp, nu kan man säga att jag är skönhetsopererad! Har nämligen varit hos Hassler idag och lasrat, okej det kanske ändå inte är nån skönhetsoperation men jag kan ju låtsas, bort två födelsemärken som jag har haft på magen. Nu är jag äntligen redo för beach -09, Thailand och min och emmas planerade utlandsresa! Lite träning på det här och tillslut kommer även jag ha en vältränad och fin mage :)


Idag ska jag äntligen ta mig till bowlinghallen med min lillasyster! Måste ju träna nu till länslägret.. ;)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 15 augusti 2008 14:11

Ja, det blev faktiskt en helt perfekt dag! Alla hade vi skoj. Jag och emma ville helst hänga kring rutschkanorna och den uppblåsbara saken, det är tur att linkan inte är bangen! Han lyssnade snällt på sin bästa kusin och följde efter som en liten svans :) han är allt för söt den där killen..



Av Hanna Nilsson - 15 augusti 2008 08:37

Jag måste erkänna, lite nervös är jag faktiskt inför dagens utflykt! Jag har en bild farmför mig om hur linkan springer mellan vagnarna och till slut försvinner han.. Det här får bara inte sluta i tragedi! Det kommer det inte göra, jag och emma kommer ha full koll på det lilla busfröet :)


Nu är det inte så länge kvar innan tåget går! För att vara exakt så går det 10.17


Vi hoppas på en bra dag och inga brutna ben!

Ciao / Hanna.

Av Hanna Nilsson - 14 augusti 2008 14:24

jag vill att allt ska vara som förr! vars har min livsglädje tagit vägen? okej det här låter som att jag är självmordsbenägen, men det är jag då verkligen inte, jag tycker bara inte att nåt är roligt längre.. Jo en sak, bowla!! Det är nog min stora passion här i livet, jag skulle kunna bowla varje 24 / 7 om jag fick det! Jag älskar bowling, det går inte att säga annat.. Imorrn kommer jag ha roligt, hoppas jag. Jag, Emma och Linkan ska fara på tåg/bussutflykt :) Vi ska ta tåget till Luleå sen ska vi ta bussen till Leos Lekland! Hoppas verkligen att det blir en rolig dag. Jag ser framemot imorrn! Jag ser framemot ikväll, då ska jag kanske bowla, jag vill bowla, jag bowlar, nu har jag bestämt mig!


Jag ber till Gud.

/ Hanna.


Ovido - Quiz & Flashcards