Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 7 augusti 2008 19:42

Kan det bli så mycket bättre? nä, skulle inte tro det! Jag älskar bowling, gillar smootie och gillar att vara på skeppet :) Livet leker just nu.


Jobbar bara 3 dagar till nu, känns OTROLIGT bra! Jag längtar grymt mycket till jag får flytta hem, sova i min egen säng och vara med folk som jag känner! Framförallt börja om med min träning som jag en gång började med men slutade rätt kvickt då jag flyttade till piteå och min kära kompanjon stannade i byn... Nu till hösten blir det korpen, springning och gång! Minst varje dag, eller visst satsar vi på att gå iaf varje dag? Jag längtar till min beachkropp -09 ;) Den kommer vara i den bästa formen någonsin! På tal om att längta, jag längtar till skolan, till bowlingen, till thailand, till min och emmas semester & till min och fridas båt&bussemester! Oj vad mitt liv går ut på att längta just nu, det är tur att jag gillar det..


Nä, nu ska jag gå och köpa mig en hallonsmootie, ta ett aftonblad och sätta mig i en skön fåtölj och bara vara :)


/ Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards