Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 21 augusti 2008 17:25

Mitt hår är kort! Men det är fint. Jag gillar det.

Jag trivs i min nya frisyr :)


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 21 augusti 2008 14:37

Eftersom att jag ska bli smalare, enligt min åsikt, så ska jag kolla om jag verkligen behöver det eller om jag har gått i onödan!


Tjockistest

 brukar du äta?
[ ] Snökulor
[x] geléhallon
[ ] Cocosstång 
[ ] lysmelk
[ ] lakritsfiskar
[x] fruktnappar
[x] knäck
[ ] fudge
[ ] sockervadd
[x] karameller
[x] kexchoklad
[ ] fizzy flaskor
[ ] klubbor
[x] Marabou choklad
Summa: 6

gillar du?
[x] hamburgare
[x] pizza
[x] pommes frites
[x] tårta
[x] bullar
[ ] munkar
[x] våfflor
[x] pannkakor
Summa: 8

vart gillar du att äta?
[ ] McDonald´s
[x] Max
[x] Pizzeria
[ ] Burger King
[ ] Glassbar
[ ] Hard Rock Café
[x] Buffé
[x] Kina/Thairesturang
[ ] Sibylla
[ ] gatukök
 Summa: 4

dricka?
[ ] jul/påskmust
[ ] sprite
[x] cola
[x] fanta
[ ] red bull
[x] o´boy
[x] saft
[x] juice
Totalt: 5


Summa ; 24
1-15 = anorexibarn
15-25 = Normal
25-35 = Mullig
35-40= FETTO!! Banta!!!

Hurra , jag är normal! En poäng från att vara mullig. Gången kanske ändå inte är i onödan. Jag fortsätter med den!


Av Hanna Nilsson - 21 augusti 2008 14:33

Jag har mina nya jeans. Dom är sköna. Jag gillar dom. Det var ett bra köp av mig. Det skulle sitta fint med ett par till nya jeans. Jag får be mamma betala! Jag har en ny tröja också. Den är också fin. Inte riktigt min stil men jag gillar den ändå!


Det är bara två, TVÅ, dagar kvar av sommarlovet! Hur känns det? Det känns toppen! Det ska bli riktigt skoj att börja skolan. Jag längtar.


Nu ska jag renbädda min säng.

/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 21 augusti 2008 12:13

Jag ska klippa mig idag, det ska bli skönt! Hoppas det blir fint. Jag vet hur jag vill ha, jag vill ha som Hannah som är med i VeckoRevyn! Hon är så grymt fin i håret. Inte då hon har långt hår, eller hon är fin i håret då med, men då hon har kort hår. Jag får väl ta med mig en bild till frissan så att det blir som jag vill ha det :)


Ikväll ska jag och emma ha tjejkväll, vi ska äta ost och kex och bara mysa på! Det ska bli skönt och trevligt. Till helgen ska vi ha ännu mer tjejkväll, då ska vi ha eget hemmaspa. Det kommer nog bli ännu trevligare.


Nu går jag och ringer Emma, tjingpling!

/ Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards