Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 13 augusti 2008 10:10

Borta bra men hemma bäst, ja så är det ju faktiskt! Och det stämmer. Efter en hel sommar på pite havsbad, i en husvagn, är det riktigt skönt att få komma hem om jag ska vara ärlig. Nu är det bevisat, min säng är nog sveriges i särklass skönaste. Utan överdrift ;)

I förrgår kom iaf Emma till piteå, vi skulle gå på bio men då fanns det bara platser längst fram kvar så vi skippade det. Istället tog vi min moppe till hemmakväll, hyrde två filmer (I am legend & bring it on), for till kvantum och handlade frukt som vi skulle ha till våran gino, for hem, emma gjorde gino, jag satt och kollade på, åt ginon, såg filmerna, eller jag såg bara en sen somnade jag, gick och la oss! Ändå rätt trevligt.

Vaknade dagen efter av att det spöregnar, kul! Vi som skulle köra hem moppen.. Tur att efter några minuter slutar regnet och vi kan packa ihop och fara hem :) Stannade i Salberg hos emmas mormor och morfar för att köra puch och fika.


Nu ska jag gå och klä på mig, äta frukost och sen bege mig till moster, vi ska nämligen ut och gå :)


pusstjing / Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards