Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 23 augusti 2008 11:18

Nu sitter jag och kollar på höstens schema, dom har nämligen kommit ut! Jag hoppas verkligen inte att jag får gå HP1A för då måste jag gå till 16.20 på tisdagar och det skulle verkligen inte gå.. Då skulle jag missa bowlingträningen. Jag hoppas att jag får gå HP1B, dom verkade ha ett bra schema :) Fast sen finns det ju en till klass.. Det kommer nämligen att bli tre handelsklasser. Jaja, det är bara att hoppas på det bästa! Åh, nu kollade jag på HP1Cs schema, det såg inte heller bra ut.. Snälla rektorn, sätt mig i HP1B :) det kanske funkar om man ber snällt!


Blev sugen som tusan på att fara till stugan idag eftersom att dom ska äta surströmming och sånt där! Men då ska jag ju till Piteå.. Känner mig inte så taggad på det just nu om jag ska vara ärlig. Men nä, nog kommer det bli kul där med :) äta god mat och bara vara. Det kan vara rätt skönt det med..


Nu är det packning som gäller sen frukost.

Tjing / Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards