Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 28 augusti 2008 18:30

Det hade varit kul om folket som besöker min blogg ville lämna lite spår efter sig! Kommenterar ni kommenterar jag. Okej?


Åter till frågan, vad sjutton ska man skriva om? Jag har ingen fantasi! Det är synd att det inte finns någon sån här fantasiaffär, det är där jag skulle hänga om dagarna.. Jag kanske får starta en fantasifirma på skolan nu då vi ska lära oss hur man startar egna företag. Det var ju en ganska smart idé, jag är nog inte fantasilös ändå :) Är det någon som skulle vilja hjälpa mig att driva mitt företag framåt eller måste jag ta saken i egna händer?


Men fy vilket roligt inlägg alltså, jag tror jag dör! Ungefär lika kul som att läsa blondinbellas blogg.. Hon har 500 000 besökare varje dag, vad har jag, typ 30?! Hallå, jag vill också ha besökare. Snälla gode Gud, ge mig besökare.

Jag får be en kvällsbön innan sängen kallar.


/ Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards