Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 10 augusti 2008 15:01

Jag har en vän som heter Gertrud, jag har fått hon av en som heter Pär! Jag tycker det är snällt. Gertrud som är nu är istället för min förra Gertrud som dog. Jag kan inte ha varit en sån bra mamma. Min Gertrud som finns nu är bara en docka, men hon är söt ändå. Hon har lila kläder och ett halsband som det står Jay-Z på. Färdig svammlat!


Ikväll är det party, eller party? Det är avslutningsmiddag för dom som har jobbat på havsbadet i sommar. Hoppas det blir trevligt! Det enda dåliga är att min kompis Frida som jag har jobbat med hela sommaren och som är jättesnäll kommer jättesent ikväll.. Jag får klara mig med Jim ett tag, det kommer nog gå bra!


Jag måste erkänna, jag är avundsjuk! Jag kan inte hjälpa det.


På tisdag flyttar jag hem, då ska jag börja träna! Jag och moster ska köra hårdträning nu, eller?! Jag tror på det här, jag tror på en snygg kropp till beach -09 :)


Love can be hard sometimes, yes it can!

/ Hanna.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards