Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 2 augusti 2008 19:40

För första gången i år har jag ätit kräftor och oj så gott det är!!! Enda nackdelen med det är allt kladd och gorm innan man får den där första mackan som nästan är totalt obeskrivlig :) Eftersom att min kamera är på lagning så finns det inga bilder från årets första kräftskiva, det känns lite tråkigt.. Men det är väl helt enkelt nåt man får leva med :P


Jobbat idag, några timmar på havsbadet och resten på nolia! Jag må säga att det var grymt skönt med lite miljöombyte.. Kändes kul att jobba, dela ut "stormenblad", samtidigt som man kunde gå runt och kolla på utställare och sånt! Imorrn blir det nog också att jobba på nolia. Nu känns jobbet riktigt kul och jag skulle kunna jobba i minst sju veckor till.


Imorrn kommer min moster hem från lycksele! :D då ska vi ha en heldags & helnattskurs på den här bloggen eftersom att jag verkligen inte fattar ett dugg.. Fast jag har ju ändå lyckats få mig en bakgrund och sånt :) ibland är jag rätt bra!!


NIMBY

/ Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards