Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 3 augusti 2008 13:40

Japp, tänk för att det gör jag!

Min moster är helt enkelt bäst, så är det bara. Nån som har nåt annat att säga? Nä skulle inte tro det!


Då jag fyller 18, är hon 30 ;o , då ska iaf jag bjuda hon på en resa långt bort, kanske till stickhom eller nåt sånt!! Då ska vi ta med oss en picknickkorg, en vit/rödrutig filt, vitt eller rött vin & jordgubbar doppade i choklad och bege oss ut i staden på en picknick! Kändes inte så himla lockande att ta med sin korg och leta ett fint ställe i Älvsbyn eftersom att vi då lär få leta hela livet! Därför drar vi längre söderut, kanske inte blir stockholm men det blir då iaf längre än till piteå :) är det nån som känner att dom vill följa med så är det bara att räcka upp en hand!? Fast mest troligt får ingen mer följa med, det ska bli en moster/hannaresa :D och ja, jag längtar! Nedräkningen börjar.....NU! 2 år, 139 dagar, 10 timmar, 11 minuter & 17 sekunder innan jag fyller 18, hurra!!


Känner redan glädjen att jag då får gå ut och dansa, men har jag en pojkvän kan jag ju inte dansa? eller? jag ska inte ha nån pojkvän innan jag fyller 20 har jag bestämt, för kul liv om man går ut och så kommer det fram väääärsta hunken och frågar om man ska dansa, då måste jag ju säga: Nej, det går inte, min pojkvän ligger hemma och väntar på mig..

Happ det var ju kul...

Men näääää, nog kan jag ju dansa fastän jag har pojkvän, men inte lika intimt!! Dansar jag måste jag ju säga: Tyvärr, vi kan inte pussas, jag har en pojkvän..

Jaha, nu kanske alla misstolkar det där, som min moster gjorde, och tror att jag pussas med allt och alla?! Men vem vet, jag kanske gör det ;)


tjingpling / Hanna.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards