Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 1 augusti 2008 19:12

Happ, nu byter jag väl blogg då.. Har tidigare bloggat på blogg.se men då sa min kära moster att hon tyckte att den här bloggen var bättre, och eftersom att hon är äldre än mig och vet bättre så litar jag väl på henne.. Gillar jag den inte är det ju bara att gå tillbaka till min gamla blogg :) fast iofs, bloggen är hugget som stucket. Bara den går att skriva i så är allt bra för min del!!


Jobbat idag, egentligen ledig imorrn men jobbar ändå.. Har tänkt jobba hela helgen, jag fick ju ändå inte fara på lk så då är det lika bra att jobba ist och tjäna pengar istället för att slösa ;) Det gäller att tänka taktiskt i den här världen. Iofs så var jag ledig pdolhelgen då jag egentligen skulle ha jobbat så jag tjänar ju inte mer pengar än vad jag skulle ha gjort, men man kan ju låtsas! Jobbar bara en vecka till sen har jag sommarlov i två veckor och sen börjar skolan.. Tro det eller ej, men jag längtar som tusan till skolan!!! Ska bli så grymt kul med nya klasskompisar och en heeelt ny skola. Känner mig dock inte så taggad på att åka buss varje dag.. Jaja , det är bara att gilla läget :)


JAG LÄNGTAR TILL BOWLINGSÄSONGEN!

 / Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards