Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 29 augusti 2008 21:37

Haha moster tycker att jag ska börja skriva om alla roligheter Emma gör på en dag, hon menar att det kan bli en rolig blogg och att jag kommer ha mycket att skriva om.. Eller var det så du menade? Jag kanske missförstod allt. Fast det jag förstod, eller som jag tror att jag gjorde, det var ju ändå ganska smart! Jag kanske skulle satsa på en bloggning om min kära vän Emma Öberg! Nu är det ju så här att idag har hon faktiskt inte gjort nånting som är så här jättekul så det kommer inte att bli något inlägg om henne idag, men jag jobbar på det :) Det kommer när det kommer, och när det väl kommer så kommer det att bli riktigt kul, så förbered er på ett gott skratt mina vänner!!


Av Hanna Nilsson - 29 augusti 2008 21:26

Ja jag säger då det, Älvsbyn! Vilken by alltså.. Har hittar man på rykten om allt och alla. Till exempel som att jag och Dennis (mosters sambo) skulle ha...ja vad vi då skulle ha gjort! Men hallå, för det första är han min mosters kille och för det andra är han 25 och för det tredje, han är min kusins pappa! Trolig ubåt att jag överhuvudtaget skulle röra han.. En del folk kan ju inte ha så mycket att göra. Och visst, vi var på hundberget tillsammas! Men vi var där för att prova Dennis nya fyrhjuling, inget annat. Det går ju inte att säga så mycket annat än att folk i den här byn borde skaffa sig ett eget liv och sluta hitta på saker om andras!! Man kan ju inte säga annat än att man blir en aning irriterad.


Nu har jag iaf varit hos min faster och ätit rökt abborre, kan ju då säga att det inte var fy skam. Och till efterrätt bjöds det på marängschwis (stavas?). Behöver jag säga att det känns som att jag har gått upp ungefär 10 kg nu? Och till råga på det så körde jag moppe dit, jag skulle nog ha cyklat ändå så kanske jag ändå inte hade haft så dåligt samvete för den där glassen.. Men jag åt faktiskt en banan till ;) det kanske inte räknas.


Nu väntar lite packning sen en skön dusch och sen sängen! Hade tänkt att jag skulle ladda upp inför helgen också ;) Jag har ju bara en chans på det där lägret och jag vill verkligen inte sumpa den chansen! Jag hoppas att det kommer gå lika bra i helgen som det gick på träningen igår för då kanske jag ändå har en liten chans att gå vidare.. Alla min trogna läsare kan ju hålla tummar och tår för mig :) Det vore toppen!


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 29 augusti 2008 17:43

Visst är det så, man ska ha en passande rubrik! Men hur vet man vad det är för rubrik?


En hel vecka i skolan är nu avklarad. Har varit en bra vecka, kanske mest beror på att vi inte har haft några lektioner.. Fast det har varit bra ändå! Börjar gilla klassen mer och mer, det är redan inplanerat en klassfest nästa helg och jag är redan taggad som tusan på den! Kommer bli grymt skoj :) Då kanske man börjar känna klassen lite bättre, nog för att jag redan nu känner att det här kommer bli grymt bra.


Ikväll väntar det god middag hos min faster, rökt abbore! Det är nog det godaste..


/ Hanna.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards