Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Hanna Nilsson - 22 augusti 2008 11:48

Sista dagen på sommarlovet! Hur ska jag tillbringa den på ett vettigt sätt? Ska då iaf till stan med mamma och syster efter att mamma har slutat jobba. En rolig sak. Men hallå, jag kan ju inte bara göra en rolig sak! Sverigepremiär idag, ARN, ska jag gå och se den eller inte? Beror väl helt enkelt på om nån vill följa mig. Städa på solariet ska jag då också göra, hur kul är det? Inte så värst kul, men det är pengar ;) och det tackar man ju inte nej till! Kanske far till moster en sväng idag också, det brukar alltid vara trevligt. Spela lite kort, har jag tur kanske vi gör nåt roligt också.. Jå en sak till jag måste göra, städa mitt rum. Fy sjutton vad tråkigt! Kanske ändå hoppar över det idag. Eller så gör jag det eftersom att jag ändå inte har nåt annat roligt att göra tills mamma kommer hem. Jag städar mitt rum, nu har jag bestämt mig! Ojojoj, nu kommer jag ju på saker som jag måste göra.. Jag måste ju packa för imorrn far ju jag och Emma till Piteå! Det ska bli trevligt.


Och nu sitter jag här, funderar på vem som möjligtvis kanske vill följa på bio! Nu slutar jag fundera, jag kommer inte på nån. Nu ska jag äta frukost, mums.


/ Hanna.

Av Hanna Nilsson - 22 augusti 2008 00:03

Nu är jag hemma. Har varit hos moster. Känner mig trött! Jag går och lägger mig nu. Tjingpling / Hanna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards