Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

I min by där jag bor

Av Hanna Nilsson - 29 augusti 2008 21:26

Ja jag säger då det, Älvsbyn! Vilken by alltså.. Har hittar man på rykten om allt och alla. Till exempel som att jag och Dennis (mosters sambo) skulle ha...ja vad vi då skulle ha gjort! Men hallå, för det första är han min mosters kille och för det andra är han 25 och för det tredje, han är min kusins pappa! Trolig ubåt att jag överhuvudtaget skulle röra han.. En del folk kan ju inte ha så mycket att göra. Och visst, vi var på hundberget tillsammas! Men vi var där för att prova Dennis nya fyrhjuling, inget annat. Det går ju inte att säga så mycket annat än att folk i den här byn borde skaffa sig ett eget liv och sluta hitta på saker om andras!! Man kan ju inte säga annat än att man blir en aning irriterad.


Nu har jag iaf varit hos min faster och ätit rökt abborre, kan ju då säga att det inte var fy skam. Och till efterrätt bjöds det på marängschwis (stavas?). Behöver jag säga att det känns som att jag har gått upp ungefär 10 kg nu? Och till råga på det så körde jag moppe dit, jag skulle nog ha cyklat ändå så kanske jag ändå inte hade haft så dåligt samvete för den där glassen.. Men jag åt faktiskt en banan till ;) det kanske inte räknas.


Nu väntar lite packning sen en skön dusch och sen sängen! Hade tänkt att jag skulle ladda upp inför helgen också ;) Jag har ju bara en chans på det där lägret och jag vill verkligen inte sumpa den chansen! Jag hoppas att det kommer gå lika bra i helgen som det gick på träningen igår för då kanske jag ändå har en liten chans att gå vidare.. Alla min trogna läsare kan ju hålla tummar och tår för mig :) Det vore toppen!


/ Hanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Nilsson - 11 maj 2009 13:21

HALLÅ? Visst kommer ni ihåg min nya blogg???   Hannanilsson.com ...

Av Hanna Nilsson - 4 maj 2009 13:05

Ni har väl inte glömt att jag har en ny blogg??Hannanilsson.com :)...

Av Hanna Nilsson - 30 april 2009 08:58

Nu är min blogg fixad vilket betyder att jag härmed kommer sluta blogga här. Kommer självklart att ha kvar denna blogg också.   Ni hittar till min nya här!!! ...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 20:39

Har just duschat efter att ha varit på en 4 km lång springtur med Emma. Kändes tärt innan vi tog oss ut med tanke på att vi hade haft en ganska hård gympa idag på skolan. Trodde verkligen inte att jag skulle orka hela vägen, inte ens halva. Men tro d...

Av Hanna Nilsson - 29 april 2009 17:06

Nu har äntligen min blogg kommit upp som den ska. Har inte gjort den så snygg eftersom att jag inte riktigt kan det själv utan jag måste be Nisse om hjälp. Hoppas att han kan göra det och att han kan fixa så att det blir något annat språk än engelska...

Ovido - Quiz & Flashcards