Alla inlägg den 27 november 2008

Av Hanna Nilsson - 27 november 2008 18:13

Haha, ni måste bara se på den här!


Det är exakt så här jag ska börja göra, så kanske jag blir bra i bowling. Eller vad säger ni? Är det inte en bra idé? Jag tycker den är lysnade.

Av Hanna Nilsson - 27 november 2008 10:59

JAG VANN!


Var och spelade match i Piteå igår. Spelade två matcher och vi vann båda! Jag måste säga att vårat lag är grymt. Vi har vunnit alla matcher förutom en. En enda match! Igår spelade vi ju som sagt i Piteå och vi vann. Och nu är det så här: Jag har en lagkamrat som heter Kjell Landström och han är väldigt bra i bowling. Igår slog han en 300-serie + att han slog 22 strikar i rad. Fattar ni, 22 stycken!!! Han slog 300-serien på bana sju i Piteå så för alla er som ska bowla där rekomenderar jag bana sju, det är en superbana ;) Okej, kanske inte, banan spelar ingen roll, men man kan ju låtsas lite grann.


Jag gillar inte mensvärk.

Ovido - Quiz & Flashcards