Alla inlägg den 9 november 2008

Av Hanna Nilsson - 9 november 2008 16:20

Satt och kollade på bilder från Tyskland nyss. Det är nämligen såhär att i nian så for tyskagruppen på språkresa till Tyskland. Det var mycket trevligt och jag skulle gärna göra om den resan :)


Orkar inte sitta och ladda upp alla bilder men vill ni se bilder från tyskaresan så hänvisar jag er till min pixbox där jag heter Haaannaa.

Det här är i alla fall en bild på mig då vi är i ett jättehögt torn, närmare bestämt 203,78 meter över havet.

Av Hanna Nilsson - 9 november 2008 15:52

Jag har kanske inte berättat att jag snart ska till Thailand? Eller har jag det? Aja, hur som haver så ska jag, mamma, pappa, lisa, farmor, farfar, nisse, faster, nicke och david fara till Thailand över jul. Vi far den 9 december och kommer hem på självaste julafton. Det gör inget att jag missar julafton men det som är dåligt är att jag inte får vara hemma på min födelsedag. Kanske inte göra så mycket, men ändå. Har i alla fall bestämt att vi ska ha beachparty på min födelsedag som går av stapeln den 22 december. Då har jag önskat mig att få bada med delfiner eftersom att det har varit min största dröm länge och jag hoppas verkligen att jag får göra det.


Här är stället vi ska till, Phuket Orchid Resort. Har varit där en gång tidigare, för 8 år sen. På samma hotell och allt, men det blir nog bra :)

Av Hanna Nilsson - 9 november 2008 15:37

Jag har länge varit sugen på en systemkamera, det är jag än och nu har jag tagit mig i nackskinnet och satt mig och kollat på en som jag kanske ska köpa. Det enda jag inte vet är vilken jag vill ha. Vill jag ha en nikon d60, nikon d40 eller en canon eos 450d? Min farmor har en d40 som jag brukar fota med och jag gillar den. Men det var inte så stor prisskilland på alla dom där, och jag vill ju såklart ha den bästa.

Har sagt till mina föräldrar att jag önskar mig en sån då jag fyller år, vilket inte är så länge kvar, så jag funderar på att vänta och se om dom är snälla och ger mig en sån annars så köper jag en efter min födelsedag :)

Ovido - Quiz & Flashcards