Alla inlägg den 20 november 2008

Av Hanna Nilsson - 20 november 2008 21:10

Kom på en sak, prova att säga Mastiff i lite mörkare ton och sen går ni upp i falsett. Jag lovar er, det är kul :)

Av Hanna Nilsson - 20 november 2008 20:20

Säg vad ni vill, men den här låten är härlig! Och moster, det är 91an, äntligen har jag hittat den ;)


In the days of the caveman - Crash test dummies


When you go on camping trips youre stuck right out in nature
Foraging the forests like a primate
Using sharpened tools instead of hot plates

Your tumb and forefinger supposed to show youre not a wilke beast
You can hear their noises at night time
They dont have to keep a certain bedtime

See in the shapes of my body
Leftover parts from the apes and monkeys

Sometimes when I lie awake I hear the rainfall on my tent fly
I think of all the insects that are sleeping
And wonder if the animals are dreaming

In the days of the caveman and mammoths and glaciers
Bugs and trees were your food then; no pyjamas or doctors

And when I finally get to sleep, I dream in technicolor
I see creature come back from the ice age
Alive and being fed inside a zoo cage
Av Hanna Nilsson - 20 november 2008 20:13

Idag har jag besökt frisören eftersom att mitt hår var värre än ett skatbo, fattar ni hur nött det var då? Ni kan ju bara tänka er! Värre än ett skatbo. Nåja, nu har jag i alla fall blivit av med det där boet och äntligen har det blivit lent som en barnrumpa, jag föredrar det istället för ett bo. Ni kan ju skriva upp att hon var tvungen klippa bort en hel del, men jag klagar inte. Det växer ju ut med tiden, får man ju hoppas. Jag har klippt lugg, eller lugg, jag har klippt kort lugg. Vet inte riktigt om jag kan kalla det lugg men fint blev det då :)



Av Hanna Nilsson - 20 november 2008 12:48

Idag så ska vi ha näthandel, det är en lektion där vi får lära oss att göra egna hemsidor och sånt. Idag ska vi inte ha den lektionen för att läraren ska på kurs, men man får ha den om man vill. Då tänker säkert ni, men vem fan är så dum att ha den då? Det ska jag tala om, jag och Emma är så dumma. Vi har tänkt att vi ska göra klart hemsidan (som vi ska hålla på med ända fram till jul) innan jag far till Thailand så att Emma inte ska behöva göra allting själv. Det blir nog bara jag och Emma som sitter i datasalen idag, men inte gör det oss något, då blir vi bara klara fortare ;)


ROBIN! 

Av Hanna Nilsson - 20 november 2008 10:42

Inatt sov jag hos Robin, det känns skönt att för en gångs skull få ta vara på sin sovmorgon. Det är inte så ofta det händer men när det väl händer så är det värt mer än guld. Det kan jag lova er!


Idag på skolan är det bondsoppa, hur gott är det? Det blir nog en lunch på stan idag. Känner mig inte så taggad på att äta bondsoppan, helst inte om det är maskar i.

Nu ska jag fortsätta vara aktiv på lektionen :)


Du är bäst.

Ovido - Quiz & Flashcards