Alla inlägg den 25 november 2008

Av Hanna Nilsson - 25 november 2008 17:24

Hade tänkt att ni skulle få se lite bilder från Stockholm. Har tagit kort på kläderna och allt! Men jag hinner inte visa dom nu, måste skynda mig till bowlingen. Min skjuts väntar!

Av Hanna Nilsson - 25 november 2008 17:21

Det är snart första advent! Tiden bara rusar iväg.


Eftersom att vi inte ska vara hemma på julafton så ska vi inte ha så mycket pynt. Idag har jag i alla fall gjort det lite juligt i mitt rum. Eller juligt? Jag har stoppat dit stjärnlampor.


Vad tycker ni? Lite juligt är det väl allt?! ;)


Kände att jag även ville ha det lite mysigt då jag kommer hem från bowlingen. + att jag ville ha lite mys innan jag ska sova, nu då inte Robin är här.


Av Hanna Nilsson - 25 november 2008 15:14

Ända sen jag började åttan funderade jag på att gå handels. Idag, två år senare så går jag handels och jag känner att jag har valt rätt linje. För första gången på länge så känns det rent utav kul att fara till skolan, även dom dagar då klockan är ställd på 05.50 Tro det eller ej, men jag gillar att gå i skolan! Visst kan det vara tråkigt och kännas jobbigt vissa gånger, men oftast tycker jag att det är kul. Jag vet inte vad det är som gör att det är så kul, kanske är det klassen eller så är det ämnena? Det är det man inte vet, jag vet i alla fall inte. Det enda jag vet är att jag trivs som fisken i vattnet på skolan och jag ångrar inte en sekund att jag valde att gå handels!!

Av Hanna Nilsson - 25 november 2008 10:06

Nu är det inte länge kvar innan jag far till Thailand. Idag är det exakt två veckor tills jag och min släkt sätter oss på planet, första klass, till värmen! Det känns skönt att få fara bort men tråkigt att missa julafton och min födelsedag. Iofs, Thailand är ju som min julklapp och jag antar att jag kommer att fira min födelsedag där, beachparty. Det enda som suger, är att jag inte får träffa Robin på 20 dagar. Fattar ni, det är 3 veckor... Som tur är så kommer jag ju hem och då hoppas jag att han har gjort något riktigt romantiskt åt mig, hoppas kan man alltid göra.

Ovido - Quiz & Flashcards